Catzy Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Noen som har tips om noen merker av øyeskygger som er ganske matte? De jeg har (Lancome, ArtDeco, Chanel, H&M) er skimrende. Hvis jeg gnir meg på øyenlokkene i løpet av dagen, så har jeg glitter rundt øynene. Ikke så hot. Så jeg ser etter skygger som er uten glitter / skimmer, bare matte. Noen som har tips?
Rexina Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Christian Dior har noen matte. De er ikke grå da, men brune.
Catzy Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 Christian Dior har noen matte. De er ikke grå da, men brune. Godt tips. Skal ut og reise neste uke, så da kan jeg sjekke dem ut på Gardermoen.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Har en helt matt grå fra Elisabeth Arden. Nå er denne litt gammel så vet ikke om den selges ennå
Gjest Deception Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Har du sjekket ut Make Up Store og MAC?
Catzy Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2007 Har sjekket MAC (var ute på tur sist uke), ikke noe som passet. Har ikke sjekket Make Up Store, heller ikke Visage. Gikk innom Dior-avdelingen på Steen og Strøm i dag, og sjekket den paletten med 5 farger. En av versjonene var veldig grå, så den så fin ut. Men har mer lyst til å kjøpe på Gardermoen.
kathrine79 Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Jeg bruker IsaDora enkelt og greit. Har prøvd mange dyre merker men har ikke funnet noen som funker bra. Den jeg bruker er matt uten skimmer (trio), men brun. Vet ikke om det finnes grå. Om du bruker base under sitter den bedre, Mavala har en veldig god en
Rexina Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Hva med disse fra IsaDora? De er grå og ser matte ut i alle fall:)
Catzy Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2007 De fra IsaDora er med glitter. Tittet på dem i en H&M-butikk i dag. Men takk for tipset. Tror jeg går innom Visage i morgen, de har i hvertfall noen matte øyeskygger, står det på sidene deres. Takk for svar.
Catzy Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2007 Var innom Visage i Oslo i dag, og de hadde opptil flere matte grå øyeskygger, så jakten er over for denne gang. De har VELDIG stort utvalg av alt mulig innen sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå