Gå til innhold

Treningssentre i Drammen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg flytter til Drammen i august, å lurer på hva som finnes av treningssentre der. Jeg håper det finnes noe tilsvarende som der jeg går nå, noe som er et rent kondisjons/styrke-senter med bare apparater og ingen sal-treninger. Jeg har ikke råd til å betale 500 kr i mnd for å være medl. på f.eks. Elixia eller SATS når jeg bare skal bruke apparatene. Synes det er så dumt å betale for saltreninger man aldri benytter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i alle fall Akropolis og Sats, men disse ligger nok på rundt 500 pr mnd. Det er også noe som heter Nautilus eller noe som ligger i tilknytning til Drammensbadet.

Ellers er det en fantastisk flott mark med mange lysløyper så knyt på skoene så kan du trene gratis. :tommel:

Skrevet

Såvidt jeg vet (jeg driver og sjekker ut sentre selv nå) så har vi Elixia og SATS som du ikke har lyst på - og i tillegg Akropolis.

Men, jeg tror det også finnes et som heter Nautilus, men det er jeg ikke helt sikker på.

På www.akropolis.no finner du ut av treningene de har i hvertfall - og det gjør du sikkert på www.elixia.no og www.sats.no også...

Skrevet

det finnes et par mindre steder som er basert på apparatttrening og men der går det vel mest "semiproffe" muskelfolk.

Skrevet

PÅ drammensbadet er det Nautilus, der koster det vel 230-260 pr mnd... Der er det kun kondisjon og styrke, samtidig som man har mulighet til benytte svømmehallen i tillegg.

Gjest Kristin_
Skrevet
det finnes et par mindre steder som er basert på apparatttrening og men der går det vel mest "semiproffe" muskelfolk.

Det er vel ikke problematisk vel? Om det er ok apparater der gjør det vel det ingenting at det faktisk er folk som er seriøse i treningen der, i stedet for slappe nestenstøttemedlemmer med sminke på ellipsemaskinen =D?

Skrevet
Det er vel ikke problematisk vel? Om det er ok apparater der gjør det vel det ingenting at det faktisk er folk som er seriøse i treningen der, i stedet for slappe nestenstøttemedlemmer med sminke på ellipsemaskinen =D?

neida, jeg ser ihvertfall ikke på det som problematisk men alle liker jo ikke den type steder, derfor "advarte" jeg litt om det :)

Skrevet

Takk for svar. Skal sjekke ut Nautilus da det høres ok ut med pris. Ellers vil jeg gjerne ha navn på disse mindre stedene som ble nevnt, er et sånt sted jeg går på her hjemme og jeg trives godt jeg, selv om jeg er langt fra så god form som gjennomsnittet der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...