Shiloh Skrevet 18. september 2007 Forfatter #61 Del Skrevet 18. september 2007 Ja nå fikk jeg avslag på en annen jobb, så jeg håååper jeg får dekoratørjobben Skrållan! Babysvømming var kjempekos, hun var i storform, plasket villt! Ja, det er en mer kreativ jobb, passer meg bedre Ephemera Ja, masse stilig på Gina Tricot! Tusen takk for det Tusle Ja, de vokser fort! Jeg gleder meg bare til hun blir større, så jeg forstår når hun griner... Får nesten ikke :søvn: på nettene...... Alt er bare fint ja, utenom de såkalte "vennene" mine, som jeg er skuffet over........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 18. september 2007 Forfatter #62 Del Skrevet 18. september 2007 Leste at det kan være seperasjonsangsten... Men hun spydde skikkelig istad, og det er mange syke i barnehagen. Nå sovnet hun endelig.. Får se det an, om hun er bedre senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 18. september 2007 Forfatter #63 Del Skrevet 18. september 2007 Noe jeg kjøpte til dattra vår for litt siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. september 2007 #64 Del Skrevet 18. september 2007 Stakkars jenta di... Håpe det bare er noe som går da, hun kunne kanskje hatt vondt i magen?? Lykke til med jobbsøking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 19. september 2007 Forfatter #65 Del Skrevet 19. september 2007 iss Jeg ringte legevakten, hun hadde magevirus. Vi måtte få i henne drikke, det gikk fint og hun sov hele natten! Er så glad for hun er bedre. Hun er i barnehagen nå, håper hun koser seg. Idag er det intervju... Ååå, jeg SKAL ha denne jobben!! Drittvær ute, bare det ikke regner når jeg skal rusle nedover. Jeg skal kjøpe regndress til snuppa snart, trenger det i barnehagen. Håper jeg finner en i str. 80, de hadde bare fra 86 i de fleste butikkene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 19. september 2007 #66 Del Skrevet 19. september 2007 iss Jeg ringte legevakten, hun hadde magevirus. Vi måtte få i henne drikke, det gikk fint og hun sov hele natten! Er så glad for hun er bedre. Hun er i barnehagen nå, håper hun koser seg. Idag er det intervju... Ååå, jeg SKAL ha denne jobben!! Drittvær ute, bare det ikke regner når jeg skal rusle nedover. Jeg skal kjøpe regndress til snuppa snart, trenger det i barnehagen. Håper jeg finner en i str. 80, de hadde bare fra 86 i de fleste butikkene... Så søte klær du hadde kjøpt Masse lykke til på intervjuet! Håper det går fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 19. september 2007 #67 Del Skrevet 19. september 2007 Håper det gikk bra på intervjuet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 19. september 2007 Forfatter #68 Del Skrevet 19. september 2007 Takk Mediocre & MrsP Uff intervjuet ja.. de sa de hadde hatt maaange inne. Tviler på jeg får den.. men, får søke videre.. Ikveld er det Idol & Den rette for Tor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 20. september 2007 Forfatter #69 Del Skrevet 20. september 2007 Idag skal vi hente regndress hos mamsen, hun hadde funnet en turkis i rett str Ellers... pøøøser det ute.. Lite å finne på om dagene. Jeg sover lenge,det er digg.. Men så er det mest å glede seg til snuppa kommer hjem Jeg får komme meg i dusjen snart.. Uhh.. tilbake til arbeidsledighetslivet.. Åja, jeg fant en sekretærjobb igår, må søke på den først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 24. september 2007 Forfatter #70 Del Skrevet 24. september 2007 Helga har vært fin Vi hadde besøk av et vennepar fredag, kjempekoselig. Ellers ikke gjort såmye, sett film & vært på en liten biltur. Det blåser skikkelig ute idag! Senere er det babysvømming, og imorgen skal jeg på kafe med ei venninne som også har en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 26. september 2007 Forfatter #71 Del Skrevet 26. september 2007 Avslag på dekoratørjobb.. Får visst aldri jobb jeg... :gråte: Fint vær ute- Lurer på om jeg skal ta med snuppa en tur ut etter bhagen Håper bare hjulet kommer til butikken snart, har ventet 3 uker nå, og kan ta opptill 4! Sykt... Er sååå blakk.. Alt ser ut til å gå nedover for tiden. Men, får håpe at bedre dager er i sikte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. september 2007 #72 Del Skrevet 26. september 2007 Håper alt ordner seg snart!! Går det forresten bra med deg og mannen nå? Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 27. september 2007 Forfatter #73 Del Skrevet 27. september 2007 Jepp har gått bra med oss lenge Ephemera Idag skal vi på en liten biltur og innom svigers. Nyyyydelig vær. Venter på dagpenger... Tar sin tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 27. september 2007 #74 Del Skrevet 27. september 2007 Hei Shiloh! Lykke til med jobb-jakt! Håper det ordner seg snart for deg, krysser fingre og det som kan krysses for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 28. september 2007 Forfatter #75 Del Skrevet 28. september 2007 Tusen takk for det Trekkoppfuglen! Søkte på en til nå.. Håper på lykke min vei snart Håper du får en koselig helg! Imorgen skal vi i selskap til farmor til mannen. Ikveld blir det web tv idol og senkveld og piiils Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. september 2007 #76 Del Skrevet 28. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 29. september 2007 Forfatter #77 Del Skrevet 29. september 2007 kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #78 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ikveld skal jeg til ei venninne, ta noen øl og lufte oss på byen etterpå På mandag er det 10 mnd kontroll med snuppa. Er infomøte med Nav en av de neste ukene, ugh... Er så utrolig waste, har vært på det før, blabla.. Kunne heller brukt tiden på å søke jobber.. Men må gå, for ellers stopper de dagpengene.. Tiltak.. å sitte der med andre arb.ledige, føle meg som en loser.. Jaja.. Jeg fikk kjøpt litt ullklær til snuppa på sparkjøp her en dag. (Tom & Trine) Bla. body, genser og lue (lua var for liten..) & en strømpebukse. Jeg kjøpte en varm heldress også, for bare 40,-! Ellers en stor Nivea showergel og håndsåpe. Var på Fretex en kjapp tur, å prøvde kjoler (skal på et 80 talls party og 50 talls) men de var for store, og de fleste gikk til knærne. Håper å finne noe en annen dag Nydelig vær om dagene. Er litt deilig med høst, slipper å bli så kokende varm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. oktober 2007 #79 Del Skrevet 5. oktober 2007 OM du vil ha en ny shoppingavhengighet... Bokklubben har nå et knallgodt innmeldingstilbud. Om du melder deg inn nå, og forplikter deg til å være medlem i ett år, får du et gavekort på 1000,- i bokklubben. De har masse annet enn bøker. DVD'er, spill, leker, kjøkkenutstyr, tepper, puter, friluftsutstyr og ullundertøy til liten og stor. Jeg er litt avhengig om dagen, og er medlem i MANGE bokklubber... Ellers ønsker jeg deg lykke til med jobbjakten, og håper lillesnuppa har det fint og gjør store fremskritt slik som Julegaven gjør. Stor fredags fra meg og Julegaven! Ha en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. oktober 2007 #80 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hehe... jeg er også med på bokklubben-shoppinga Her er en tråd om det http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=294829&hl= Håper du får en jobb snart Og ha en super helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg