Shiloh Skrevet 2. august 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 2. august 2007 Gleder meg til å bruke det nye antrekket på fest imorgen, men søren.. jeg glemte kjøpe tynne knestrømper, må finne det før festen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 4. august 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 4. august 2007 På mandag skal jeg hente pakken fra Ellos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. august 2007 #23 Del Skrevet 4. august 2007 Spennende med pakke på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 4. august 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 4. august 2007 Ja, klarer nesten ikke vente Ephemera... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 5. august 2007 #25 Del Skrevet 5. august 2007 Den Josefssons-pakken gledar eg meg til å høyra kva du syns om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 5. august 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 5. august 2007 Gratis sandaler i et blad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 5. august 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 5. august 2007 Kult nick Discokula Yep, håper klærne passer og er som jeg tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 8. august 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 8. august 2007 Ble veldig fornøyd med regnkåpen og kjolen, utenom at knappene på den siste falt av en etter en.. Dette er en av toppene jeg fikk fra mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. august 2007 #29 Del Skrevet 15. august 2007 Hvordan står det til med den dama? Bedre på hjemmefronten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 15. august 2007 #30 Del Skrevet 15. august 2007 Helt ny her - men prøver meg for deT:) På jakt etter regnjakke, og lurte på om du har bilde av din regnjakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 22. august 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 22. august 2007 Jepp går bare fint Grace. Med deg også? Hei Kasiopeia! Her er regnjakken: http://www.ellos.no/misc/ProductZoom.aspx?...rce=90-0838.jpg Den var fin, men veldig gul Nå kan jeg ikke shoppe på en stund... Finne jobb først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. august 2007 #32 Del Skrevet 22. august 2007 Så godt å høre.. Har tenkt på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. august 2007 #33 Del Skrevet 22. august 2007 Lykke til med jobbjakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 6. september 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 6. september 2007 Takk Grace Åååå er du gravid?? Så gøy!! Takk Ephemera! Har intervju neste uke, og venter på svar ang noen andre jobber.. Håper på napp snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 6. september 2007 #35 Del Skrevet 6. september 2007 Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. september 2007 #36 Del Skrevet 6. september 2007 Dette er en av toppene jeg fikk fra mannen Den sommerfugl-toppen var utrolig stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 7. september 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 7. september 2007 Det går veldig bra Mrs P Mannen er på gutte-hyttetur i helga og ikveld blir det Idol og pils sammen med ei venninne Takk Frk.Grønn, jeg likte den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 7. september 2007 Forfatter #38 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg skal på intervju tirsdag.. sekretærjobb, håper jeg er heldig denne gang. Trenger penger til shopping!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 7. september 2007 Forfatter #39 Del Skrevet 7. september 2007 Uff... endel som er sinte på meg om dagene.. Jeg sendte mail til en venninne, feig som jeg er, og utgav meg for å være en annen (som ikke eksisterer) for jeg turde ikke si det til henne face to face, for alle ville holde tett om det. At samboeren var utro... med to stk, laaange forhold.. mens de var sammen.. Jeg følte jeg måtte være en god venninne å si ifra, men orket ikke såre henne.. fikk det for meg en dag, og sendte mail.. Jeg måtte nekte først da de trodde det var meg, men så innrømmet jeg.. Er glad jeg har andre venninner også, for i den ene vennegjengen er jeg lite populær.. Ja, det var fjortis men skulle hun levd livet sitt basert på en løgn?.. Jeg var den eneste som sa ifra... Men skulle aldri gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 7. september 2007 Forfatter #40 Del Skrevet 7. september 2007 Må tipse om mitt beste kjøp, har disse i alle fargene, veeeldig billig og holder seg fint etter mange vask ELLOS - Dette er bilde av den rosa. 3 singlet i hver pakke, alltid en hvit, så en stripete (gul,rosa etc) og en ensfarget i samme farge. Knallfine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg