Gjest Alou Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Jeg har MYE stående på badet, men sannheten er vel egentlig at jeg kunne kastet 90% og allikevel hatt et lykkelig liv . Men så finnes det de produktene jeg MÅ ha. Bare Må ha det . 1. Selvbruningskrem: Gyllen brun hud er det lekreste som finnes, og nå finnes det jo produkter som gir et fint naturlig resultat og jevner ut huden. Jeg bruker selv Shiseido flere ganger i uken og det er ett av de fem mest brukte produktene jeg har på badehylla. 2. Fuktighetskrem: Huden min blir stram og tørr om jeg ikke smører, og den skriker etter påfyll hver dag. Å kjenne en gjennomfuktet hud med fin glød er fin luksus. Jeg er avhengig av fuktighetslotion fra Vichy som har vært min favoritt etter å ha testet ut halve sortementet hos både parfymeri, apotek og hudpleiesalonger. 3. Maskara: Jeg ser sjelden fresh ut uten maskara, om jeg skal innrømme det selv. Lange, separerte vipper gjør noe med hele ansiktet, og dette resultatet for jeg ved å bruke YSL maskara, men IsaDoras børste. -- Hva er deres must- haves? Endret 26. juli 2007 av Alou
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Rens, fukt og concealer. Det var det
Tabris Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Ingen. Deodorant, kanskje. Det, sammen med shampoo og balsam er det eneste jeg bruker. Bortsett fra tannkrem og håndsåpe.
Gjest Alou Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Ingen. Deodorant, kanskje. Det, sammen med shampoo og balsam er det eneste jeg bruker. Bortsett fra tannkrem og håndsåpe. Akkurat de produktene tar jeg som en selvfølge.
Ce'Nedra Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Hmm.. Fuktighetskrem, maskara, concealer, rouge, hårkur, leppepomade, ansiktsrens. Det MÅ jeg ha, og det blir krise om jeg glemmer noe av dette når jeg reiser bort...
Tabris Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Akkurat de produktene tar jeg som en selvfølge. Vel, i så fall så er det jo de produktene du er avhengig av.
Fresi Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Hvis jeg skulle skjære helt ned til beinet, ville jeg sagt fuktighetskrem til ansiktet. Tett fulgt av mascara. Hvis det gjelder alle produkter og jeg fortsatt skal være så nøktern som mulig, ville jeg sagt såpe, sjampo, deo, tannkrem, fuktighetskrem, mascara, concealer/foundation/pudder. Dette kunne jeg ikke klart meg uten mer enn noen få dager på hytta på sommeren, kanskje. (teller barberhøvel?)
Gjest Fliss Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Jeg er avhengig av alt jeg har - vil ikke unnvære noe av dette: Fuktighetskrem Concealer Kajalstift Øyenskygge Mascara Parfymen min Deodorant Solpudder Brun uten sol-kremen min (brukes annenhver dag) Barberhøvel og barbergel (brukes annenhver dag) Hårvoks Hårspray Shampo Dette så virkelig så mye ut at jeg tør ikke skrive resten av kremene jeg også bruker NB: Jeg kommer aldri til å skjære til benet her, nei .. Endret 25. juli 2007 av Fliss
Fresi Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Trodde poenget var at man skulle være beinhard og skjære ned, jeg Hvis jeg skal ha en OK dag på absolutt minimum: Såpe, ansiktsrens med peeling, sjampo og balsam (eller hårstrikk!), barberskum, tannkrem, deo, fuktighetskrem, øyekrem, foundation, mascara, rouge, solpudder, lipgloss/leppestift, liten dæsj parfyme. Helst kajal og bodylotion også, men vi snakker vel absolutt avhengighet her ? Edit: Hvis det er snakk om en enkelt dag innimellom, kan jeg fint droppe barberskum, sjampo og balsam, forresten. Og øyekremen. Og kanskje solpudder. Endret 25. juli 2007 av Fresi
Tabris Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Ok dag på absolutt minium er for meg deodorant tannkrem håndsåpe
Chihiro Skrevet 25. juli 2007 #11 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har også ganske fulle skap på badet, men mye av det blir sjelden brukt. Mine absolutte "må-ha" er: Rens (Dermalogica ultracalming cleanser) Peelingpulver (Daily Microfoliant) Fuktighetskrem (Decleor Hydra Floral Emulsion) Maskara (Lancome L'extreme) Shampo og balsam (Kerastase Resistance) Lactacyd Tannkrem Leppepomade (Weleda Everon) I tillegg vil jeg gjerne ha solpudder/rouge, deodorant og Decleor Neroliolje (om dagen) og Essential Balm (om kvelden). Dette er de produktene jeg bruker hver eneste dag, og som jeg kjøper om og om igjen.
Gjest Frk Åberg Skrevet 25. juli 2007 #12 Skrevet 25. juli 2007 Det jeg er helt avhengig av (ser nå bort fra deodorant og dusjsåpe), er ansiktsrens (MD), fuktighetskrem (Decleor) og leppepomade (Jasön). Vil aller helst også ha lipgloss med litt farge, øyenbrynsgelé og maskara.
Gjest Deception Skrevet 26. juli 2007 #13 Skrevet 26. juli 2007 (endret) Mine avhengighetsprodukter: Dusjsåpe (liker Lano), bodylotion (noe kraftig; Jason aloe vera, evt. Clarins), deodorant (Biotherm), shampo, balsam (begge gjerne Kerastase Resistance, men akkurat nå Vidal Sassoon fra frisøren) hårspray (Sexy Hair Concepts, Redken), ansiktsrens (Dior), fuktighetskrem (Dior), concealer (Magic Concealer), mascara (ymse), solpudder (Guerlain), leppepomade (Weleda). Hjelpes, det ble litt! Endret 26. juli 2007 av Deception
Gjest Borghild Skrevet 26. juli 2007 #14 Skrevet 26. juli 2007 (endret) Shampo Balsam Dusjsåpe Barberhøvel Barbergel Deo Parfyme Bodylotion Selvbruner Skrubb Foundation Solpudder Mascara Lipgloss Øyenskygge Concealer Kajal Øyenbrynsblyant Rens Fuktighetskrem Øyekrem Endret 27. juli 2007 av Borghild
Rexina Skrevet 26. juli 2007 #15 Skrevet 26. juli 2007 (endret) Mine "må-ha"-produkter er: (Shampoo, balsam, dusjsåpe, deo). Maskara fra Lancome (Hypnose eller Flextencils), rens fra Artistry (har alle hudpleieproduktene mine derifra utenom øyekremen min), fuktighetskrem (Artistry), leppomade (Barnekrem fra Apoteket, en slags vaselinaktig ting. Elsker den og har brukt den i mange år), rouge ("Reflex" fra Chanel). Endret 26. juli 2007 av Rexina
Gjest Alou Skrevet 26. juli 2007 #16 Skrevet 26. juli 2007 Dere trenger ikke ta det SÅ bokstavelig da; "alle" bruker jo shampo, dusjsåpe, deo ++. Hadde heller vært morsomt å sett hvilke andre produkter dere må ha(gjerne merker) for å føle dere freshe og fine?
Gjest Frk. Grønn Skrevet 26. juli 2007 #17 Skrevet 26. juli 2007 Bortsett fra de naturlige tingene (shampoo, balsam, barberhøvel/hårfjerningskrem og deo bl.a.) så er jeg rimelig avhengig av mascara , rens og krem (til både øyne, ansikt og kropp).
Mona32 Skrevet 26. juli 2007 #18 Skrevet 26. juli 2007 Rensekrem, ansiktsvann og krem fra Matis + mascara fra Hypnose eller Kanebo 38 degrees er absolutte must foruten den daglige hygienen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå