Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Jeg skal på cowboyfest og trenger sårt nye klær Meeeen jeg ekke så oppfinnsom Noen som har et forslag? Jeg vil hvertfall ha brune cowboystøvler med hæl... Sånn ellers så har det ikke så mye å si. Er helt tom for idéer, så all hjelp mottas med takk
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Cowboystøvler, jeans, rutete skjorte, pistoler (kjøp sånne på lekebutikken) og selvfølgelig cowboyhatt Ikke værre enn det!
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Cowboystøvler, jeans, rutete skjorte, pistoler (kjøp sånne på lekebutikken) og selvfølgelig cowboyhatt Ikke værre enn det! Så langt klarer jeg å tenke og da, tenkte mer på konkrete plagg jeg da Vil gjerne det skal være litt ekstra, men uten å bli altfor dyrt. Er nemlig premie til beste costyme
Miel Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 En bluse med litt rysjer eller frynser og vest over er jo skikkelig cowgirl, også tørkle i halsen, selvsagt. :icon_smile: Miniolaskjørt er et alternativ til jeans.
Gjest Alou Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Ta et lårkort dongriskjørt(evt. klipp av en bukse) og sy på en "bård" nederst fra en rutere skjorte. Gjerne litt folder eller frynser. Endret 25. juli 2007 av Alou
Eliza Doalot Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Min store drøm (i denne sammenhengen i allefall) er å komme på cowboyfest utkledd som ku. Jeg mener, hva hadde vel cowboyen vært uten kua... Men det var kanskje ikke det du var ute etter....
Miel Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Haha, ku! Fantastisk, det vil jeg også. Lag cowboyfest, noen!
Catzy Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Hva med chaps? Det er sånne skinnbukser som man har utenpå vanlige bukser, for å ikke slite på de vanlige bukser når man er ute og rir lenge. Hvis du ikke får tak i en frynseskjorte, så kan du ta en vanlig skjorte og sy eller lime på frynser som du får kjøpt i gardinbutikk. Alternativt se etter skjorte med annet stoff i bærestykket enn resten. (Bærestykket = den biten som er over skuldrene.) Tror nok at en tur til en eller flere bruktbutikker må til. Håret må styles høyt og bredt. Og mye sminke, særlig blå øyeskygge.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 En bluse med litt rysjer eller frynser og vest over er jo skikkelig cowgirl, også tørkle i halsen, selvsagt. :icon_smile: Miniolaskjørt er et alternativ til jeans. Tenkte noe slikt jeg og Ta et lårkort dongriskjørt(evt. klipp av en bukse) og sy på en "bård" nederst fra en rutere skjorte. Gjerne litt folder eller frynser. Lårkort kommer nok ikke til å skje før jeg har gått ned til sammen 12 kilo, hvertfall (godt på vei, da, er nede 8 ) Men takk for tipset. Min store drøm (i denne sammenhengen i allefall) er å komme på cowboyfest utkledd som ku. Jeg mener, hva hadde vel cowboyen vært uten kua... Men det var kanskje ikke det du var ute etter.... Hmm... *notere* Hva med chaps? Det er sånne skinnbukser som man har utenpå vanlige bukser, for å ikke slite på de vanlige bukser når man er ute og rir lenge. Hvis du ikke får tak i en frynseskjorte, så kan du ta en vanlig skjorte og sy eller lime på frynser som du får kjøpt i gardinbutikk. Alternativt se etter skjorte med annet stoff i bærestykket enn resten. (Bærestykket = den biten som er over skuldrene.) Tror nok at en tur til en eller flere bruktbutikker må til. Håret må styles høyt og bredt. Og mye sminke, særlig blå øyeskygge. Er hestejente, så har chaps i kjelleren... Bare synd de er fra jeg var 10 kilo lettere enn nå, og er knallrosa og grønne Og chaps er jo ikke akkurat billige, for å si det mildt, så det går nok dårlig å kjøpe det for én fest... ---------------------------------------------------- Tenke, tenke vidre...
skanky Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 "Alle" kommer vel i rutete skjorte og jeans, med fletter i håret. Jeg ville gått som en ond bounty hunter-cowgirl, a la dette. Evt kjør på i supertacky Dolly Parton-stil, i hvitt skinn med frynser og glitter og stas i fargene til det amerikanske flagget. Husk høyt hår, røde lepper og masse blå øyenskygge. Yippie-ki-yay, motherfucker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå