~Solsikke~ Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Har nylig lagt inn silikon delvis under muskel, og lurer på om det er noe jeg bør ta hensyn til med tanke på trening (aerobic, bodypump, step, styrke, apparattrening). Det er fremdeles 4 uker igjen til jeg kan gjenoppta treningen, men jeg merker at når jeg strammer brystmuskelen, så tar den liksom med seg implantatet litt oppover... Dette gir en litt ekkel følelse, men det er ikke vondt. Men jeg lurer på om det er farlig; om det fremprovoserer en forskyvning, kapsel eller blødning eller noe sånt. Lurer på om dette kommer til å vedvare, eller om det er noe som vil være der for alltid? Bør jeg avstå fra å trene brystmuskelen, eller trene lettere?
~Solsikke~ Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 Det skal jeg gjøre også, men jeg lurer på erfaringer fra andre damer i min situasjon...
LilleLy Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Skjønner Jeg syntes bare det hørtes litt risikabelt ut om du ikke spurte! Men har ingen silikon selv, men har venninner som har silikon som iallfall brukte lang tid før de begynte med styrketrening som påvirket brystmuskulaturen igjen.
~Solsikke~ Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2007 Jeg spurte også legen før inngrepet, og han sa at jeg kan trene, men at det vises på brystet når jeg trener det. Og det merker jeg jo nå, men jeg lurer på om det blir mindre merkbart etterhvert... Han sa ikke noe om at det er farlig på noen som helst måte. Jeg lurer på om noen har noen erfaringer å dele...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå