logb Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Nå har min mann og jeg vært gift i litt over 1 år, og har enda ikke klart å komme på noe glupt å gravere i ringene våre. Vi er to særinger, og har litt utradisjonelle og spesielle ideer og ønsker på denne fronten, men akkurat her stanser vår kreativitet. Er det noen som har noen morsomme, sprø, spesielle, sære og utradisjonelle ideer? Alt tas imot med takk og bukk, og stor glede.
Dizzy Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Den som gir seg først er en dritt. En avtale er en avtale. Disse forslagene leste jeg på en bryllupsside en gang....skal se om jeg finner den igjen, for der var det mange sprø forslag
Gjest Eugene Onegin Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 soningen startet . så den datoen man gifter seg slik at man forstår at fengels oppholdet starer den dagen man gifter seg
Gjest Kjempekult Dizzy! Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Har vært inne og sett på siden du anbefalte. Kjempekult. Mange morsomme ideer der, ja. Tusen takk!!!
Gjest vimselot Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Hva med: ikke kast meg når du blir sinna...
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Nå har min mann og jeg vært gift i litt over 1 år, og har enda ikke klart å komme på noe glupt å gravere i ringene våre. Vi er to særinger, og har litt utradisjonelle og spesielle ideer og ønsker på denne fronten, men akkurat her stanser vår kreativitet. Er det noen som har noen morsomme, sprø, spesielle, sære og utradisjonelle ideer? Alt tas imot med takk og bukk, og stor glede. Det enkleste er ofte det beste ;-) Det er ingen som leser i ringene allikevel ...
la Flaca Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 I våre står det "din lille skjebne". Hadde ikke giddet å ha dårlig humor i gifteringen min jeg...
Dizzy Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Hadde ikke giddet å ha dårlig humor i gifteringen min jeg... Deg om det. Gifteringer er en personlig ting, så jeg synes at folk må få ha akkurat det som passer dem. Jeg personlig synes at "evig din" er kjedelig og oppbrukt, så kunne godt ha tenkt meg noe mer originalt om jeg noen gang skulle finne på å gifte meg. "Din lille skjebne" har jeg ikke hørt før...gøy med noe som ikke "alle" andre har Endret 25. juli 2007 av Dizzy
la Flaca Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 (endret) "Din lille skjebne" har jeg ikke hørt før...gøy med noe som ikke "alle" andre har Uansett hva vi hadde endt opp med i ringene hadde det vært uaktuelt å klikke seg inn på en side på nettet og kopiert noe derfra. Det måtte jo være noe vi hadde et forhold til, noe som bare var "oss". Vi grublet veldig lenge, og til slutt var det mannen som kom opp med den setningen. Fordi da han møtte meg hadde jeg sagt at han var skjebnen min og jeg hans, og at det ikke var tilfeldig at vi møttes. Jeg hadde faktisk glemt , det og syns det var koselig at han husket på et sånt flåsete jente-utsagn (som jeg selvfølgelig står for ). Endret 25. juli 2007 av la Flaca
Gjest HeidiO Skrevet 25. juli 2007 #11 Skrevet 25. juli 2007 På gifteringene har vi bare Din XXX og dato, men i forlovelsestringen min står det Pacta sund servanda og forlovelsesdatoen. Pacta sund servanda er for øvrig latinsk og betyr avtaler er til for å holdes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå