Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 - overdreven selvtillit - kjønnsdiskriminerende holdninger - stort alkholforbruk - uærlighet
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 - tar sjelden kontakt, bare nok til at han klarer å enda holde interessen din oppe - gir ikke komplimenter - kommer med negative bemerkninger om deg - flørter inngående med andre - lyver, om diverse for å unngå å treffes, samt gjøre seg selv mer interessant
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Det er de som legger seg helt flate etter deg, og overøser deg med oppmerksomhet og komplimenter. Når de har fått deg på kroken, starter helvete.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 hm.. Hva med " jeg er forelsket i deg " -kult skal sende deg en fin melding etterpå -liker deg veeeldig godt, suss.. Går noen uker- jeg får ikke helt ro, mister interessen litt - plutselig så kommer følgende uttalelse fra han " når jeg merker at du er litt var så mister jeg også interessen liksom-jeg er forelsket i deg også legger inn litt aksjer hele veien føler jeg, i begynnelsen måtte vi være med hverandre mer-og dette var kjærlighet- nå er det mye unskyldninger om travelhet
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Hva er det med menn egentlig? herregud altså, jeg synes det er så mange drittsekker der ute. Skal virkelig passe deg selv.
Jalp Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Hva er det med menn egentlig? herregud altså, jeg synes det er så mange drittsekker der ute. Skal virkelig passe deg selv. Øh...er det å være drittsekk kjønnsbetinget? Det var nytt for meg, for jeg vet om en del kvinner som er meget godt kvalifisert til å fylle kravene til den tittelen.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Øh...er det å være drittsekk kjønnsbetinget? Det var nytt for meg, for jeg vet om en del kvinner som er meget godt kvalifisert til å fylle kravene til den tittelen. Å neida, menn er mer drittsekker enn kvinner!
Solskinn Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 (endret) hm.. Hva med " jeg er forelsket i deg " -kult skal sende deg en fin melding etterpå -liker deg veeeldig godt, suss.. Går noen uker- jeg får ikke helt ro, mister interessen litt - plutselig så kommer følgende uttalelse fra han " når jeg merker at du er litt var så mister jeg også interessen liksom-jeg er forelsket i deg også legger inn litt aksjer hele veien føler jeg, i begynnelsen måtte vi være med hverandre mer-og dette var kjærlighet- nå er det mye unskyldninger om travelhet Har man ikke lov å miste interessen? Jeg har inntrykk av at nå snart noen mister interessen for en person blir den anklaget for å være drittsekk. Å ombestemme seg er jo en ærlig sak. Endret 25. juli 2007 av Gyngestol
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Det virker som at enkelte gutter driver med et merkelig maktspill hvor poenget er å få deg på kroken , og når de tror de har deg der så oppfører de seg skikkelig som drittsekker . Hvis de får forståelsen for at du har gått seriøst lei , er de ydmyke og ber om godt vær . Om dette egentlig kvalifiserer som drittsekk oppførsel er usikkert , siden det finnes menn der ute som finner på betraktelig værre ting enn dette , men jeg tror at jenter som faller for slike menn forevig er dømt til å oppleve emosjonelle opp og nedturerer som ikke alltid trenger å være like behagelige . Kjennetegnet på denne type drittsekk er å se om han reagerer vesentlig forskjellig på ønsker , oppfordringer etc når han tror han har deg og når han tror han ikke har deg .
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #11 Skrevet 25. juli 2007 Jeg synes egentlig ikke man trenger å være så drittsekk selv om man holder avstand i en flørt/begynnelsen av et forhold. Men om du spør ham direkte hva han tenker om dere, da mener jeg at han bør svare ærlig, folk som holder den andre på pinebenken/kroken ved å faktisk lyve og la være å si ting som de er, har jeg ikke så mye respekt for. Og husk at det er lett når man er forelska å tolke mer positive ting i det den andre sier, enn det som kanskje faktisk ble ment. Ellers er det vel litt typisk forhold som ikke blir noen ting at: -den ene har kontroll, den andre er forelska -den ene (evt begge) ønsker ikke å bli sett offentlig sammen med den andre -man foreslår aldri å GJØRE ting sammen, bare møtes hjemme og ha sex Me jeg synes altså ikke det nødvendigvis kvalifiserer til drittsekk å ikke ville ha et forpliktende kjæresteforhold, så lenge man spiller med åpne kort.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #12 Skrevet 25. juli 2007 Nettopp, og hva er vitsen med å bare få ett menneske på kroken liksom-og derette leke? må jo være syke mennesker det er snakk om dette her.
Jalp Skrevet 25. juli 2007 #13 Skrevet 25. juli 2007 Å neida, menn er mer drittsekker enn kvinner! Beklager, jeg skjønte ikke umiddelbart at jeg hadde havnet i en fjortistråd. :kaffe:
Gjest Gjest_Bambi_* Skrevet 25. juli 2007 #14 Skrevet 25. juli 2007 - tar sjelden kontakt, bare nok til at han klarer å enda holde interessen din oppe - gir ikke komplimenter - kommer med negative bemerkninger om deg - flørter inngående med andre - lyver, om diverse for å unngå å treffes, samt gjøre seg selv mer interessant Amen til dette... du har oppsumert dette nøyaktig.
Gjest vimselot Skrevet 25. juli 2007 #15 Skrevet 25. juli 2007 Jeg stigmatiserer, men en drittsekk er en som snakker pent om sin familie i starten, men krangler med de og kaller de en masse rare ting, dra på gamlehjemmet osv... Har faktisk hørt det, og da forstod jeg hvilken type jeg hadde i senga mi... Hører med til historien at de er fra øvre middelklasse, så kanskje jeg har sagt noe grovt nå, men det driter jeg i. Jeg er fra Oslo.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #16 Skrevet 25. juli 2007 drittsekker kan jo bety så mangt. noen er drittsekke fordi de rett og slett er for umodne til å vite bedre. dvs de sårer uten helt å skjønne hvor vondt de gjør andre fordi de mangler erfaring fra den andre siden osv. ellers så er det jo de som er drittsekker fordi de har et generelt adferdsproblem ift. at de er lite empatiske, voldelige, osv. disse kan være vanskelige å kjenne igjen men desto skumlere på sikt siden noen av dem trenger terapi mer enn kjæreste. er man uerfaren selv er det vel best å ha et åpent sinn og prøve å ha med seg hodet og ikke bare følelsene også. man må være villig til å være åpen for overhodet å bli kjent med noen men være fornuftig dersom man ser små tegn til ting ved en person som ikke er bra. du skal føle deg behandlet bra og om han ikke skjønner det når du sier det så er du jo temmelig sikkert på vei mot en skuffelse. om fyren da automatisk er en drittsekk eller om man bare har truffet noen man overhodet ikke er kompatibel med kommer an på. uansett kan du ikke helgardere deg mot skuffelser, drittsekker, kjærlighetssorg osv. og samtidig få erfaring....
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #17 Skrevet 27. juli 2007 lærte mye av dette, hmmm tror jeg har truffet en som er en typisk drittsekk, og skal nå spørre han ut hvorfor han egentlig vil ha kontakt med meg, og hva han tenker, jeg har blitt så gammel(litt over tredve) at jeg ikke gidder dette spillet mere, og jeg bare piner meg selv også, nei bortkasta tid, det er ikke en god følelse å bare møtes hjemme for sex, når man har begynt å få ekte følelser for personen, da kutter jeg i hvertfall ut...gidder ikke å leve med forhåpninger.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 27. juli 2007 #18 Skrevet 27. juli 2007 Øh...er det å være drittsekk kjønnsbetinget? Det var nytt for meg, for jeg vet om en del kvinner som er meget godt kvalifisert til å fylle kravene til den tittelen. +1! Og pluss èn til det andre innlegget ditt også. Enten fjortis, eller total mangel på selvinnsikt. (Som forsåvidt er normalt når man er fjorten, men ikke bør være det når man har blitt "voksen")
Jalp Skrevet 27. juli 2007 #19 Skrevet 27. juli 2007 +1! Og pluss èn til det andre innlegget ditt også. Enten fjortis, eller total mangel på selvinnsikt. (Som forsåvidt er normalt når man er fjorten, men ikke bør være det når man har blitt "voksen") Uff...ja, jeg takker for støtten, men det er jo ganske så trist...egentlig.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #20 Skrevet 27. juli 2007 Hvordan kan du få "ekte" følelser for en person som behandler deg som en lort er nå mitt spørsmål!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå