Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes den er kjempefin, men samtidig er den såpass spesiell i fargen at jeg er i tvil om jeg skal kjøpe den eller ikke...

Jeg tror den finnes i 3 størrelser, og at det ikke er denne, men den i medium jeg i tilfelle har lyst på.

Forøvrig: Dette er en for meg ny nettside, som også sender til Norge :)

http://www.nellyochnoel.com/shop/?Section=...mp;ID=730404322

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ser for meg at den er veldig fin til et sort antrekk med diverse sølv-innslag her og der :)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Ikke noe for meg, men som milla-mor sier så er jo sølv fint sammen med sort hvis du kjøper den. Synes også sølv passer bra med andre sterke farger, f.eks. cerise, marineblå, sterk grønn og varm rød

Skrevet

Jeg synes den var glorete og stygg.

Skrevet

Jeg likte den heller ikke.

OT: Hvor kjøper folk Friis-veskene sine på nett? Finner ingen sider som har godt utvalg, jeg...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns den ikke var noe fin, sorry! Alle har jo sånn veske, det er berte væske spør du meg. Herregud 700 kr for en veske i nærmest plast? se deg litt rundt på qxl.no - der kan du finne noe billigere og de har merkevesker der også. Stort utvalg!

Skrevet

Huff, nei, den likte jeg overhodet ikke.

Skrevet

Fin, men feil farge. Jeg hadde ikke gått med den sølvfargen, men om den var sort eller hvit kunne jeg har brukt den.

Skrevet

Hehe... ikke mange som syntes den var fin ;)

Jeg så en dame med denne vesken, nemlig, og syntes den var fin. Og jeg har også sett den i en butikk etterpå. Men det er akkurat sølvfargen som jeg også synes er litt spesiell, samtidig som den er litt spesiell og da... litt fin... synes jeg ;) Men det er begrenset hvilke klær den passer sammen med - det bør være sorte eller hvite klær, gjerne med en jeans, men da kanskje sandaler i sølv til?

Og til deg som mente jeg kunne finne finere vesker andre steder: Jeg er fullstendig klar over det og jeg er en av dem som har en heller stor veskesamling fra før, både med vesker i skinn og billigere stoffer, både dyre merker og billigere merker. Så denne vesken skal eventuelt bare kompletere samlingen ;) Nå har det seg også sånn at jeg for tiden stort sett bruker stelleveske til babyen, og derfor har lysten på ny veske begynt å melde seg :)

Men jeg skal i tilfelle se på denne vesken i butikk igjen før jeg bestemmer meg for om jeg skal kjøpe den eller ikke.

Takk for synspunktene deres :)

Skrevet

Denne hadde nok ikke jeg kjøpt meg. Men tror den hadde vært fin som svart eller brun.

Gjest Gjest
Skrevet

Den er jo fin om man liker å gå rundt med en bakt potet....

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg er ikke noe glad i store sølv- eller gullvesker, så denne var ikke noe for meg. Men selve veska var fin, syns jeg, hadde den bare vært i en annen farge. Den hadde sikkert vært kjempefin i knall rød.

Gjest Borghild
Skrevet

Syns den var fæl og skikkelig plastic fantastic. Men hadde den vært i skinn eller stoff og sort, hvit eller brun hadde den vært fin.

Gjest Deception
Skrevet

Huff, den liknet på en sånn dings som skal holde flasker kalde. :sprettoy:

Hvorfor bestille Friis fra utlandet, forresten? Regner med prisen her hjemme er lik, og i tillegg til prisen kommer gjerne frakt og momsutgifter.

Skrevet

Jeg syns den er kul jeg. Den ligner på en veske av Marc Jacob, og minner kanskje også litt om Louis Vuitton sin hard-to-get Miroir collection.

Tror nok det er der Friis har fått sin inspirasjon.

Store sølvfargede vesker er (var?) jo det store i sommer. Det ser veldig stilig ut til sterke farger. Men jeg vet ikke om jeg kanskje heller ville satset på en av høstens nyheter istedet. Ettersom det er en typisk sommergreie :)

Gjest Gjest
Skrevet
Og til deg som mente jeg kunne finne finere vesker andre steder: Jeg er fullstendig klar over det og jeg er en av dem som har en heller stor veskesamling fra før, både med vesker i skinn og billigere stoffer, både dyre merker og billigere merker. Så denne vesken skal eventuelt bare kompletere samlingen ;) Nå har det seg også sånn at jeg for tiden stort sett bruker stelleveske til babyen, og derfor har lysten på ny veske begynt å melde seg :)

Men jeg skal i tilfelle se på denne vesken i butikk igjen før jeg bestemmer meg for om jeg skal

Ok, da skjønner jeg :) Hvis du trenger en stor veske og syns den selv er fin, da kan du jo kjøpe den. Har alltid ønsket meg en sølv eller gull vekse selv, men aldri funnet en fin en. Eller jo engang, men det ble ikke noe av for jeg syns 500 var for dyrt. Men håper det er bra kvalitet på den veska siden den koster 600, det så ut som ett tynt stoff, men jeg har ikke peiling. Du bør kanskje maile dem å spørre hva den er lagd av, synd hvis den skulle bli ødlagt fort. Lykke til med valg ;)

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg likte den ikke. Altfor "sølvete", ser ut som en billig kopi av en designerveske.

Det skal dog legges til at jeg er forferdelig drittlei Friisvesker og ville ikke hatt en om den ble kastet etter meg ;)

-Jeg er veskejente altså; jeg er vel det man kaller en samler med i overkant av 80 vesker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...