Tili Skrevet 10. august 2007 #21 Skrevet 10. august 2007 Kurt Nilsen. Blir aldri lei av stemmen hans.
Malou Skrevet 11. august 2007 #23 Skrevet 11. august 2007 Sarah McLachlan Nina Persson (The Cardigans) Gary Lightbody (Snow Patrol)
Altena Skrevet 11. august 2007 #24 Skrevet 11. august 2007 Tarja Turunen (forh. vok. i Nightwish) - ingen over og ingen ved siden. Enig, hun har en fantastisk stemme. Må innrømme at jeg elsker stemmen til Anette Olzon(nåværende vokalist i Nightwish) også. Har kanskje noe med å gjøre at jeg elsker det bandet over alt og har absolutt alle album og dvd'er de har gitt ut så langt? Har selvsagt også forhåndsbestilt både den kommende singelen(Amaranth) og den nye albumet som kommer i september. Ellers liker jeg utrolig godt Sharon den Adel fra Within Temptation, Cristina Scabbia fra Lacuna Coil, Marco Hietala(Nightwish, Tarot) og Tony Kakko fra Sonata Arctica. Loreena McKennitt, Enya og Sarah McLachlan har også helt fantastiske stemmer.
Malou Skrevet 11. august 2007 #25 Skrevet 11. august 2007 Sarah McLachlan Nina Persson (The Cardigans) Gary Lightbody (Snow Patrol) ...og Seal, hvordan kunne jeg glemme han. Mer behagelig stemme finnes ikke!
Gjest Plonk ikke innlogget Skrevet 11. august 2007 #26 Skrevet 11. august 2007 Kurt Nilsen. Han er bare helt spesiell, ingen over, ingen ved siden. Når de der fire gitargutta synger sammen, hever ikke låten seg før Kurt har tatt mikrofonen.
azaelia Skrevet 20. august 2007 #27 Skrevet 20. august 2007 Nå for tida hører jeg mest på Sister hazel, Elton John og Joan Armatrading. Men hvis jeg bare tenker på selve stemmene så må jeg si Kelly Family og da spesielt Patricia, John og Paddy. (og de er enda bedre live!!) Og selvfølgelig kan jeg ikke glemme Freddie Mercury: Ingen bedre en han.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #28 Skrevet 21. august 2007 Leonard Cohen Morten Harket Chris Cornell Sivert Høyem Og en helt ukjent mannlig artist (i kategorien Cohen og Cave) som jeg tilfeldigvis hørte på radioen i vinter som ukens artist, Niko Valkeapää. en helt fantastisk deilig stemme og fin musikk, bare synd man ikke forstår hva han synger om... Liker Celine Dion jeg, i små porsjoner Kommer ike på noen flere i øyeblikket
~white lady~ Skrevet 21. august 2007 #29 Skrevet 21. august 2007 Flere av de som allerede er nevnt, som Dido og hun i Enya, Damien Rice...sikkert fler, men i tillegg Katie Melua og Tom McRae. Sistnevnte har jeg hørt så mye på at jeg er nesten-men bare nesten litt lei...
Imogen Skrevet 21. august 2007 #30 Skrevet 21. august 2007 Jeg har også mange favoritter, men de aller, aller beste må være Rob Thomas Peter Jöback Sarah McLachlan Imogen Heap Tommy Körberg :rødme:
Gjest Gjest_Thapara_* Skrevet 21. august 2007 #31 Skrevet 21. august 2007 Hmmm * Sivert Høyem * Leonard Cohen * Damien Rice (Og Jared Leto,ikke i bandet sitt, men som Jordan i My so called life.. guri malla så søt han er der! :rødme: )
venus* Skrevet 21. august 2007 #32 Skrevet 21. august 2007 Leonard Cohen Morten Harket Chris Cornell Sivert Høyem Og en helt ukjent mannlig artist (i kategorien Cohen og Cave) som jeg tilfeldigvis hørte på radioen i vinter som ukens artist, Niko Valkeapää. en helt fantastisk deilig stemme og fin musikk, bare synd man ikke forstår hva han synger om... Liker Celine Dion jeg, i små porsjoner Kommer ike på noen flere i øyeblikket Vi liker visst akkurat det samme Vel, bortsett fra Dion som jeg tilfeldigvis hater..men men. Niko Valkeapää burde flere høre. Også må jeg innrømme at jeg synes Ali har en fascinerende stemme.
Gjest Tanita Skrevet 21. august 2007 #33 Skrevet 21. august 2007 Det er mange, men jeg syns Mariah Carey har en unik og fantastisk stemme som klarer så høye toner.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #34 Skrevet 21. august 2007 Beth Hart Morrisey Bono Joss Stone Kari Bremnes Sivert Høyem Shannon Hoon (Blind Melon) Chris Rea Enya Trond Granlund Jeff Buckley Sinead O'Connor Leonard Cohen Sissy Wish John Fogerty (Creedence) Lene Marlin Thomas Dybdahl Jarvis Cocker Beth Gibbons (Portishead) Aretha Franklin Paul Young Macy Gray Pål Angelskår (Minor Majority) Anja Garbarek ...og mange til. Neida, dette var ikke det perfekte spørsmålet for meg Og selv om ingen spurte: John Malkovich har en av verdens heftigste snakke-stemmer
Gjest Borghild Skrevet 21. august 2007 #36 Skrevet 21. august 2007 Michael Stipe Jeff Buckley Sivert Høyem Leonard Cohen Christina Aguilera
Gjest Kardemomme Skrevet 25. august 2007 #38 Skrevet 25. august 2007 Mark Knopfler Johnny Cash Max Cavalera ("gamle" Sepultura) Philip Anselmo (Pantera) Roy Orbison Frank Sinatra Kylie Minogue
Banshee Skrevet 27. august 2007 #39 Skrevet 27. august 2007 Susanna Wallumrød (i Susanna and the Magical Orchestra) Sivert Høyem Nick Cave Maynard James Keenan Solveig Kringlebotn
Gjest Yvette Skrevet 27. august 2007 #40 Skrevet 27. august 2007 Jeg elsker stemmen til Richard Marx. Bryan Adams har også fin stemme. Bon Jovi- ok, da. Han også. På sin egen måte. Liker rockere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå