Gå til innhold

Onanere

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min blir veldig kåt av å se på meg når jeg onanerer, og jeg liker jo også å gjøre det for han, men jeg klarer ikke være naturlig kåt når han ser på! Mens jeg kan være kåt som bare det når jeg onanerer alene! Føler at jeg bare "spiller".

Klarer dere andre å være ekte kåte av egen onanering, når kjæresten ser på? Altså slik at dere til slutt får en ekte og naturlig orgasme?

Føler at jeg "lurer" han... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mirina
Skrevet

Jeg er som deg. Jeg klarer å være naturlig en liten stund, så føles det bare helt feil at han ser på meg og jeg klarer ikke slappe av lenger.

Skrevet

Tror ikke jeg får til det, jeg heller. Men dere kan jo onanere sammen? Dere kan til og med ha konkurranse, hvem kommer først? (Det har jeg hatt, vant hver eneste gang. :sjarmor::ler: )

Gjest Gjest
Skrevet
Tror ikke jeg får til det, jeg heller. Men dere kan jo onanere sammen? Dere kan til og med ha konkurranse, hvem kommer først? (Det har jeg hatt, vant hver eneste gang. :sjarmor::ler: )

...nå er det jo litt lettere å fake for ei jente enn en mann, for jenter spruter jo ikke sæd...han har ingen garanti for at hennes orgasme er ekte, med mindre han "kontrollerer" at hun er søkkvåt etter orgasmen...det gir jo visse bekreftelser. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Syns det er super deilig. Blir jo ofte til at typen starter å runke når han ser på. Da blir jeg bare enda kåtere. Så ja, jeg klarer fint å slappe av og drømme meg bort hvis typen ser på ;)

Men blir mest kåt hvis jeg ser han runke mens jeg holder på.. det er DEILIG...

Skrevet
...nå er det jo litt lettere å fake for ei jente enn en mann, for jenter spruter jo ikke sæd...han har ingen garanti for at hennes orgasme er ekte, med mindre han "kontrollerer" at hun er søkkvåt etter orgasmen...det gir jo visse bekreftelser. ;)

Pfft, ser ikke vitsen med å fake.

Gjest Gjest
Skrevet
at hun er søkkvåt etter orgasmen...det gir jo visse bekreftelser.

Hallo!

Det er ikke bekreftelse på at jenta kommer, det er bare bekreftelse på at hun er veldig kåt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...