Gå til innhold

Hvilket treningssenter skal jeg velge?

Polly Ester

Anbefalte innlegg

Har bestemt oss for å trene, mannen min og jeg... og så har vi sett litt på både Akropolis, SATS og Elixia - og det kan virke som alle de tre har omtrent de samme mulighetene, men jeg vet ikke om jeg har sett meg blind på noe...

Noen som har noen tips eller erfaringer med disse og kan hjelpe meg?

Jeg er veldig, veldig dårlig trent og trenger et sted som jeg kan føle meg vel - ikke et sted med bare superbabes og "vaskebrett-menn"...

Jeg har lyst til å trene for å bli slank og kondisjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke kjenskap til de sentrene der, men det som er viktigst for meg er treningssenterets beliggenhet, helst bør det være i gåavstand hjemmeifra, i tillegg bør det ligge på strekningen hjemme - arbeid, slik at det blir lett å dra innom. Det må ikke være noe ekstraarbeid å komme seg dit, da er det lett å droppe treningen for meg iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe kriterie for meg, for ingen av de ligger sånn til for meg...

Men, Akropolis er vel det som ligger nærmest på ruta... det er nesten der jeg kjører hjem fra jobben - og så ligger det rett ved kjøpesenteret, så da kan jeg handle samtidig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent på forskjellige steder, og alle gangene har det vært avhengig av beliggenhet; enten i forhold til skole, jobb eller hjem. Da er det liksom lettere å få utrettet noe synes iallfall jeg! Trente tidligere på elixia, og syntes det var bra! Er jo ofte fancy sentre da! Trener nå på sats, og er kjempefornøyd selv om det ikke er så fancy, er imidlertid veldig fornøyd med instruktørene der. Særlig styrkeveilederne! Akropolis vet jeg ikke hva er! Slank og veltrent blir du nok uansett hvor du trener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...