Gå til innhold

Fantasier

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, nå skal du høre....

Menn i sykepleieruniform...

2 brannmenn i baksetet på brannbilen...

Øhøm... nei, kjøp deg en erotisk novelle eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor svarer du hvis du bare skal svare vås? Jeg syns faktisk ikke dette spm. var så mye mer galt enn andre spm her inne.

Barnslig oppførsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
2 brannmenn i baksetet på brannbilen...

.

Ja, ikke sant det ER noe der med menn, slanger og en kontrollert sprut :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kvinner som har dydighet og som ikke er billige tenner meg vanvittig. Og ikke bare seksuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Har aldrig vært innehaver av denne uniformsfetisjismen; må komme av en oppvekst på forblåste Ørlandet med flybasen like i nærheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhum ja - menn i uniform - politimenn, brannmenn, luftforsvarets og marinens uniformer - kan gjøre underverker med utseendet til en mann, og er innimellom en del av mine fantasier...

Men jeg setter en grense ved hæren - det er liksom ikke samme schvungen over uniformene de bruker der.. :oops:

På den annen side, hvis man ikke liker det objektet har på seg - så er det jo bare å ta det av :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger heller ikke disse uniformene; derimot et skikkelig, rocka mannfolk i ettersittende jeans (hmmm....) og svart T-shirt som viser armer m passe trente muskler og to-dagers skjeggstubb....mmm! :oops: 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fantaserer om gruppesex, jentesex, sex med noen på jobben, sex med noen kamerater +++ Ja, det meste som jeg ikke ville/burde utført i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D jeg eg. fantaserer om, mange ganger, er så pikat :oops: el skal man si eksotisk, og lite politisk korrekt at jeg tror jeg beholder d for meg selv....Forresten sambis har fått høre da..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Jeg fantaserer om det jeg hverken vil eller tør :cry:

det jeg vil men ikke tør :oops:

og en god del som jeg både vil og gjør... :D

Sånn er det bare. Men HVA jeg vil eller ikke vil, ikke tør eller faktisk gjør.... Se DET er min egen sak.

... men jeg er sikker på at mange ville fått bakoversveis om de visste :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Som kvinne drømmer jeg av og til om hvordan et samleie er for en mann. Det er noki vanskeligste laget a finne ut... :)

Ellers er jentesex en fantasi som stadig gjentar seg hos meg. Jeg kunne tenkt meg å prøvd ut det, men det blir nok bare med drømmen siden jeg er samboende og ikke har planer om å være utro...

Menn i uniform er sexy (ikke de grønne militæruniformene!)

Jeg synes også at samboeren kan være utrolig sexy i møkkete kjeledress, og kanskje også litt møkkete i ansiktet eter mekking i garasjen...YAMMI! :blunke:

Jeg drømmer også av og til om tilfeldig, heftig sex med en totalt ukjent person, dame og/eller mann.

trekant er også en av mine favorittfantasier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Som kvinne drømmer jeg av og til om hvordan et samleie er for en mann. quote]

D er her didobeltet kommer inn i bildet.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...