Murron Skrevet 25. juli 2007 #1 Del Skrevet 25. juli 2007 Har ikke fått sett de 2 siste episodene på denne fine serien, gidder noen oppdatere meg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 25. juli 2007 #2 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har sett de, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murron Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juli 2007 Såpass mye som har skjedd? Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 25. juli 2007 #4 Del Skrevet 25. juli 2007 Hvor langt har du sett da? De har knekt koden til bankkontoene og funnet ut hun Hailey (hun som faren hadde vært utro med) hadde en datter, og det er da datteren hans også. Tja.. *tenke* Det er litt vanskelig, for jeg husker ikke hvor langt vi var for 2 episoder siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 27. juli 2007 #5 Del Skrevet 27. juli 2007 Han yngste broren er innkalt i militæret på nytt og skal sendes i krigen i Irak, noe hele familien inkludert ham selv synes er forferdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå