Gjest Borghild Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Noen som har prøvd? Maybelline pleier jo å være gode på mascaraer. Edit: trykkleif Endret 25. juli 2007 av Borghild
Gjest Deception Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg vet to ting: (1) Den har knallgrønn innpakning og (2) den har gummibørste.
Gjest Borghild Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Hehe, det visste jeg. Må tilstå at jeg allerede har kjøpt den, men ikke prøvd den enda.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Maybelline pleier å være bra. Men det er den lysegrønne du snakker om? med gummibørste? det er den verste maskaraen jeg har prøvd, du får de edderkopp vippene, asj jeg likte den ikke! men har noen prøvd telescopic fra loreal? syns heller nivea og max factor sine gummibørste maskaraer er bedre.
Rexina Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Maybelline pleier å være bra. Men det er den lysegrønne du snakker om? med gummibørste? det er den verste maskaraen jeg har prøvd, du får de edderkopp vippene, asj jeg likte den ikke! men har noen prøvd telescopic fra loreal? syns heller nivea og max factor sine gummibørste maskaraer er bedre. Var frelst på L'oreal Telescopic for et halvt år siden. Den gir veldig lange bøyde vipper, men har en tendes til å klumpe litt.. Men til å være en "billig" maskara (er jo egentlig ikke så billig da, for den koster 150 kr..) er den jo bra. Men bare vær obs på at det kan komme litt mye produkt på en gang. Har ikke prøvd den nye i sølv, bare den "gode gamle"
Gjest Borghild Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Maybelline pleier å være bra. Men det er den lysegrønne du snakker om? med gummibørste? det er den verste maskaraen jeg har prøvd, du får de edderkopp vippene, asj jeg likte den ikke! men har noen prøvd telescopic fra loreal? syns heller nivea og max factor sine gummibørste maskaraer er bedre. Ja, er den grønne. Har prøvd den nå syns den var ok, men børsten er så lealaus. Myk i skaftet, "vipper" om du ikke er superlett på hånden. Vippene ble fine, men lite volum. Mye lengde da og den separerte vippene bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå