Polly Ester Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Har nettopp tatt i bruk Skandiabanken og driver og avvikler alt i en annen bank. Fikk innvilget kredittkort, men så lurer jeg på hva som er lurest av kredittkort eller kassekreditt... Begge deler er det like høye/lave gebyrer på... Med kredittkort har jeg jo et kort utenom som jeg kan bruke selv om evt bankkortet ikke vil virke eller blir borte/stjålet eller annet... Men, med to kort blir det to koder... Med kassekreditt har jeg bare et kort og en kode å tenke på, men da er det kanskje lavere terskel på å overdra om jeg bruker opp det jeg har på konto på plussiden... Hva mener dere?
Dru Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg ville gått for kredittkort utenom. Det er rett og slett basert på min bruk av kortet, siden jeg bruker det til nettshopping og i utlandet. Da er ikke kortet knyttet direkte mot konto, og svindlere kan ikke tømme kontoen min.
mariposa Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Jeg ville gått for kredittkort utenom. Det er rett og slett basert på min bruk av kortet, siden jeg bruker det til nettshopping og i utlandet. Da er ikke kortet knyttet direkte mot konto, og svindlere kan ikke tømme kontoen min. Jeg ville også gått for kredittkort av samme grunner.
Dru Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Når det er sagt, så bruker jeg heller aldri kredittkortet slik at jeg trenger koden. Den tror jeg bare man trenger i minibanker eller tilsvarende. Jeg fikk en kode da jeg fikk kortet, men den lærte jeg aldri, og lappen ble makulert.
liv Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 JEg fikk samme koden på mastercard og visa/vanlig bankkort
Polly Ester Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2007 I postbanken har jeg også samme kode på visa'en og kredittkortet... Men, jeg vet ikke om jeg får det i Skandiabanken... jeg venter fortsatt på å få visa'en i posten... Men, jeg tror nok det er best med to kort... Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå