Gjest vimselot Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Ingen kan vite om jeg kun har god fantasi, eller om jeg skriver irl-begivenheter. Jeg kan jo ikke vite om alt, men det kan jo kanske ha skjedd for ti år tilbake... flere....
Gjest *Madam Mim* Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Klart folk kan juge og fantasere - i større eller mindre grad. Det må jo være lov å bestemme selv. Jeg juger ikke her inne, men skriver heller ikke om alt. Velger å stort sett tro på det folk presenterer som seg selv - alternativet blir for stusslig.
kamela Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Jeg juger ikke her inne, men skriver heller ikke om alt. Velger å stort sett tro på det folk presenterer som seg selv - alternativet blir for stusslig. Enig med deg, og skriver selvfølgelig ikke om alt.
Gjest Blondie65 Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Jeg lyger ikke men jeg endrer faktaopplysninger i forhold til tid, sted og nøytraliserer det i forhold til kjønn. Det jeg skriver om kunne skjedd i går eller for 20 år siden, det kunne hendt meg eller noen jeg kjenner. Men direkte fabrikasjon av ting gjør jeg ikke, og jeg skjønner ikke vitsen med tråder som er rent oppspinn. Jeg holder også tilbake en del informasjon om meg som ville gjort det lett å identifisere meg. Endret 25. juli 2007 av Blondie65
Gjest Frk Åberg Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Jeg lyver ikke, men holder tilbake mye informasjon om meg selv. Andre må gjerne lyve så mye de lyster, men jeg er naiv nok til å tro på det meste som skrives her (hva folk forteller om seg selv, ikke såkalte faktaopplysninger om andre ting).
Gjest vimselot Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Jeg endrer litt på ting, og skriver ikke alt, og evt. når det skjedde, men har en følelse av at jeg skriver en del ( i de periodene jeg er mest aktiv på kg). Kan endre tid, ikke nevne navn på kjønn om jeg henviser til en person som ellers kan bli gjenkjent hvis jeg selv blir det... Er ingen fare for meg personlig å bli gjenkjent irl, men tar hensyn til at venner og venninner ikke vil bli det evt. via meg gjennom et nettsted.
milla-mor Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 jeg er nesten litt for ærlig, og det hadde vært null problemer for bekjente å kjenne meg igjen... men det gjør meg ingenting. jeg står for alt jeg har skrevet, og føler ikke at jeg har utlevert noen av mine bekjente. men det blir jo veldig på overflaten... tror ikke det er så lett for fremmede å danne seg et bilde av meg kun utifra det jeg har skrevet her.
Gjest Pet Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Jeg kan godt skrive tull og tøys i innlegg her hvis jeg f eks kjeder meg. Mener absolutt ikke alt jeg har skrevet her inne.
Gjest vimselot Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har fått kjeft og blitt mistenkeliggjort av ei venninne, fordi jeg fortalte at jeg ofte skrev på et forum på nett. Sa ikke kg. Hun trodde jeg hadde utlevert henne, siden vi kjenner hverandre og møtes med jevne mellomrom. Jeg fortalte at jeg ikke hadde skrevet ett ord om HENNE, men da ble hun bare enda mer sur, "hadde jeg ikke nevnt henne engang"... Selvfølgelig har jeg nevnt henne, men det sa jeg ikke, for vet ikke hvor eksplosiv (har mest lyst å skrive pms nå, men gjør ikke det) hun var, eller ville bli, men jeg har ikke fortalt hva hun har sagt, gjort, hva hun heter, bor osv. Jeg stirra bare rart på henne, og da roa hun seg ned.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 jeg lyver ikke jeg ungår bare å si ting eller skrive dem
hjertesukka Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 -Ser ingen grunn til å lyve mer her enn i virkeligheten. Jeg vil gjerne stå inne for det jeg skriver, men det hender at jeg forandrer fakta som ikke betyr noe- feks skriver at vedkommende hadde tre gutter istedetfor to jenter, hvis det ikke betyr noe for sammenhengen ellers. Men i likhet med flere her, så er det mye jeg unnlater å skrive. Og at man forskyver hendelser i tid, ja det kan hende at jeg gjør. Men ser ikke noe galt i det.
Gjest Alou Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 Jeg lyver heller ikke, men unngår bevisst å skrive for mye. Det er mye informasjon om meg selv jeg holder tilbake.
aline Skrevet 26. juli 2007 #13 Skrevet 26. juli 2007 Jeg lyver ikke her inne, men fortalte mye mer før en jeg gjør nå, rett og slett fordi kg har endret seg og jeg synes det var greit å dele av personlige erfaringer før, noe det ikke er i samme grad lenger. ergo lyver jeg ikke her inne, men jeg forteller ikke like mye lenger heller. ser ikke helt poenget i å lyve, eller skape meg en annen personlighet en den jeg har irl, den virkelige meg og det virkelige livet og erfaringene derifra er mer en nok for min del.
Gjest Cirka Skrevet 26. juli 2007 #14 Skrevet 26. juli 2007 Ser heller ingen grunn til å lyve, men jeg maskerer om jeg ser behov for det. For meg er det heller ikke viktig om andre velger å bløffe, de har sikkert sine grunner for det.
Gjest Hilde K S Skrevet 26. juli 2007 #15 Skrevet 26. juli 2007 Jeg er egentlig en førtidspensjonert mann. Hah! Det var det nok ingen som visste.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 26. juli 2007 #16 Skrevet 26. juli 2007 Jeg er egentlig en førtidspensjonert mann. Hah! Det var det nok ingen som visste. jeg viste det. Det er jo ikke vanskelig å forstå når du bare tar H K S ( Han kan skrive )...sånn så enkelt var det å avsøre
Gjest Hilde K S Skrevet 26. juli 2007 #17 Skrevet 26. juli 2007 HKS står for Hans Kongelige Stabssjef. Så det så!
Gjest Eugene Onegin Skrevet 26. juli 2007 #18 Skrevet 26. juli 2007 HKS står for Hans Kongelige Stabssjef. Så det så! ikke i min verden
Gjest Hilde K S Skrevet 26. juli 2007 #19 Skrevet 26. juli 2007 ikke i min verden Selvsagt ikke. Så *host* dumt av meg å glemme at vi lever i forskjellige verdener.
Arkana Skrevet 26. juli 2007 #20 Skrevet 26. juli 2007 Jeg lyver ikke, hvis det er ting jeg ikke vil si om meg selv lar jeg heller være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå