Gjest Unplugged Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Hm.. Traff en fyr som bor i en annen kant av landet. Vi hadde god kontakt en stund, og jeg har vert på "ferie" hos han et par ganger. Han gir utrolig mye av seg selv når jeg er der men jeg hører mindre og mindre fra han. Jeg har ringt flere ganger men han ringer aldri meg (ikke sms heller). Til helgen skal han og noen venner (som jeg også har blitt kjent med) til en by ikke så langt fra der jeg bor. Helt side vi møttes første gang har han mast om at vi må møtes da. Sist jeg ringte han snakket han også om denne turen og at han hadde bestilt overnatting til meg også. Det er godt over ei uke siden jeg ringte sist og har ennå ikke hørt fra han... har forøvrig "skrudd av" følelsene for han nå, men er i tvil om jeg skal reise eller ikke. Hvis han virkelig vil at jeg skal komme må jo også han holde kontakt men meg,...eller? Dette er en fyr som i mine øyne er perfekt for meg,...sett bort ifra at han ikke holder kontakt da
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 "Hei, jeg liker deg kjempegodt, men er ikke interessert i å være noe halvhjertet prosjekt for deg. Jeg lurer på hva du legger i det som skjer/er mellom oss? Jeg har lyst til å treffe deg, men vet at jeg kan komme til å bli såret om jeg ikke er annet enn tidsfordriv. Hva legger du i det vi har?" Værsågod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå