Gjest En gjest Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Nettopp gått til innkjøp av min første øyekrem (den til Nivea Visage.. Et eller annet med "shadow" i navnet. Hvis noen har den samme og har lyst til å dele sine erfaringer med den hadde det vært kjempefint!) Men det jeg også lurte på er, hvor tar man egentlig denne kremen? Er det bare under øynene, eller tar man rundt hele? Og er det en spesiell måte å gjøre dette på? Så ut på pakken som at de anbefalte at man starter ytterst og smører kremen på innover mot øyekroken.. Men jeg skjønner ikke helt hvordan dette har noen betydning? Og når tar man den på? På morgenen eller på kvelden eller begge deler? Jeg vet det, jeg følger ikke helt godt med, men det er derfor jeg spør nå!
Rexina Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har ikke den øyenkremen, men en fra clinique, og den bruker jeg rundt øyet (under, rett under brynnene og i øyenkroken.. ikke øyenlokkene). Bruker den morgen og kveld. Om kvelden renser jeg huden og tar på fuktighetskrem og øyekrem, og om morgenen tar jeg bare litt vann i ansiktet og så krem og øyekrem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå