Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot
Skrevet

Jeg føler meg litt brukt og det gjrø også andre... nå ringte hun meg og spurte om hun kunne komme innom etterpå (det kan bli kl 22. dvs sent for min del...

Samtidig har jeg snakket med en felles venn før hun ringte, og han sa at hun hadde spurt om å låne trusa hans...

Det jeg vil fram til, er at hun gjerne vil låne, men aldri yter særlig mye igjen. Et smil kan veie tungt, men tentke mer pengemessig nå.

Det er kanskej jeg som er fordømmene, men dette har gjentatt og gjentatt seg. Men om jeg ikke åpner når hun ringer på døra, blir det feil.

Sender jeg sms og sier at jeg skal legge meg og sove nå, svarer hun at hun kommer straks...

Hun er svært søt og sjarmerende, men umulig å forholde seg til. Låner jeg noe til henne, f.eks. får jeg det aldri tilbake, ikke bøker engang, da har hun lånt de videre ok...

Jeg er frustrert, det er en annen ting at hun (jeg har også angst, men får en følelse av at hun bruker den for å oppnå fordeler...)

Men jeg HATER Å VÆRE EKKEL MOT FOLK, VET JO AT DAMA HAR ANGST, av og til mer enn meg også...

Nei, kan ikke prate med henne, hun nekter på alt. Mange har prøvd...ikke kun jeg.

Men hva gjør man, nå har jeg jo laget en avtale med henne, så jeg hodler den, men sånn ellers.

Niks, hun forstår ikke, hun er bare sånn osv...

Hun er grei å være enig med. Spess om hu har røyka hasj, men ellers er hun ugrei (nå holdt jeg på å skrive noe stygt, lar det ligge, så ugrei er hun ikke dog)

Har dere irriterende venninner som blir sinna (om de ikke har tatt par glass osv) om dere sier noe...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...