Gjest Eugene Onegin Skrevet 24. juli 2007 #1 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg er så mye penere en dama burde jeg dumpe henne da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 24. juli 2007 #2 Del Skrevet 24. juli 2007 Klart det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. juli 2007 #3 Del Skrevet 24. juli 2007 Vis henne innlegget ditt og la henne dumpe deg Tok du an? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 24. juli 2007 #4 Del Skrevet 24. juli 2007 vel... jeg tror nok jeg ville foretrukket å bli dumpet fremfor å ha en kjæreste som tenkte sånt om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 24. juli 2007 #5 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) og først nå så jeg den andre tråden, som jeg regner med at dette er en parodi på (...?) lyset er på, men ingen hjemme! Endret 24. juli 2007 av milla-mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 24. juli 2007 #6 Del Skrevet 24. juli 2007 Vis henne innlegget ditt og la henne dumpe deg Tok du an? jeg tok an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. juli 2007 #7 Del Skrevet 24. juli 2007 Trodde nok det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emondak Skrevet 24. juli 2007 #8 Del Skrevet 24. juli 2007 Ja du burde nok det, så kan du ta hu andre pene dama her inne, så kan den litt mindre kompisen til hu pene dama få hu litt mindre pene dama di.. Så har du en penere dame og hu pene dama har en penre gutt, som fører til at de to mindre pene finner hverandre og alt er tilbake til normalen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moromann Skrevet 26. juli 2007 #9 Del Skrevet 26. juli 2007 og først nå så jeg den andre tråden, som jeg regner med at dette er en parodi på (...?) lyset er på, men ingen hjemme! The wheel is spinning but the hamster is dead.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 26. juli 2007 #10 Del Skrevet 26. juli 2007 og først nå så jeg den andre tråden, som jeg regner med at dette er en parodi på (...?) lyset er på, men ingen hjemme! det er en parodi ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #11 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja du burde nok det, så kan du ta hu andre pene dama her inne, så kan den litt mindre kompisen til hu pene dama få hu litt mindre pene dama di.. Så har du en penere dame og hu pene dama har en penre gutt, som fører til at de to mindre pene finner hverandre og alt er tilbake til normalen! Det går bra i solen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #12 Del Skrevet 26. juli 2007 det er en parodi ja. Så det du sier at du leter etter andres innlegg som du finner "dumme" for så å gjøre narr av dem i paroditråder. Jeg kaller dette mobbing av andre brukere. Forhåpentligvis blir du kanskje passet litt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 26. juli 2007 #13 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Så det du sier at du leter etter andres innlegg som du finner "dumme" for så å gjøre narr av dem i paroditråder. Jeg kaller dette mobbing av andre brukere. Forhåpentligvis blir du kanskje passet litt på. en parodi er ikke mobbing. jeg sier ingenting om den andre tråden, Jeg synes ingen tråder er dumme Endret 26. juli 2007 av Eugene Onegin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 2. september 2007 #14 Del Skrevet 2. september 2007 Så det du sier at du leter etter andres innlegg som du finner "dumme" for så å gjøre narr av dem i paroditråder. Jeg kaller dette mobbing av andre brukere. Forhåpentligvis blir du kanskje passet litt på. Nei det er ikke mobbing, det er et statement, om hva TS mener om tråder hvor folk forherliger seg selv på en så lite skjult måte at det blir direkte patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå