Gjest Wolven Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Time har satt opp en liste over det de mener er verdens fem dårligste nettsteder. Og hvem vant? http://www.avis2.no/teknologi/20020 Men det er jo deres mening, og ikke min. Jeg har ingen mening om dette jeg, for jeg har aldri vært der inne og kikket.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Ja d e fleire som synes at nettsida til SL e dårlig, men-- den he svært lite med sjølve Second Life verdenen å gjer og kan ikkje sammenlignast forøvrig. SL e d folka der inne gjer d til, og d e som RL- både godt og vondt, men mest godt.
Gjest StockDama Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Times slakter brukerne av SL også, noe jeg kan forsåvidt være enig i.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Ej he møtt mange kreative sjeler i SL, og bortsett fra at d e en enorm markedsplass så e d mulig å gjer d til akkurat d du sjølv vil. Å slakte brukerane av SL e som å slakte brukerana av Internett
Gjest Wolven Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 (endret) Ej he møtt mange kreative sjeler i SL, og bortsett fra at d e en enorm markedsplass så e d mulig å gjer d til akkurat d du sjølv vil. Å slakte brukerane av SL e som å slakte brukerana av Internett Enig. Brukerne av et nettsamfunn er selv ansvarlig for hvordan det er å være der. Endret 24. juli 2007 av Wolven
Gjest StockDama Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Joda, masse greie folk der (hvertfall i kg huset =p) Men generelt sett så virka det som det var dårlig stemning rundtomkring, og utrulig mange kåte mennesker =D
Gjest Wolven Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Jeg må innrømme en ting. Enten det gjelder en film eller et nettsted, dersom det får veldig dårlig kritikk blir jeg nyskjerrig og vil se selv. En dag kan det være at det går en ulv løs på KG-tomta, kanskje? Har hørt mye dårlig om Facebook også, og der har jeg allerede vært innom. Så det så..
Cata Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Times slakter brukerne av SL også, noe jeg kan forsåvidt være enig i. :slåss: Vil ikke bli slaktet
Gjest StockDama Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 de slakter de ikke i direkte betydning, så du kant ta det helt med ro =D
Fubar Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 i Prizeville hvor Pail og jeg + Cata har tomt, så er det mange hyggelige mennesker. Voksne og som gjerne vil være sosiale, prate og ta del i byggeprosjektene som skjer der. Det er jo noe nytt hele tiden. Det er vel også mye det at spesiellt menn tror at internet og SecondLife fjerner en del grenser og da kan de tillate seg hva som helst.
Gjest Wolven Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Det er vel også mye det at spesiellt menn tror at internet og SecondLife fjerner en del grenser og da kan de tillate seg hva som helst. Humm..nå fikk jeg bilder av nordmenn i syden i hodet.. ...men jeg tror du har rett, Fubar.
Cathie Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 Humm..nå fikk jeg bilder av nordmenn i syden i hodet.. ...men jeg tror du har rett, Fubar. VELDIG rett!!
Fubar Skrevet 26. juli 2007 #13 Skrevet 26. juli 2007 Det er dessverre sånn - selv om det finnes kvinner som har samme væremåte, så er nok flertallet i stor grad menn. De tror at alle normer for respekt, høflighet og gangsyn er totalt fraværende, og oppfører seg da som drittsekker, griser osv. Veldig synd, for det ødelegger veldig for de av oss som er høflige og hyggelige. Får håpe det flere her på KG forumet som er mer aktive i SL utover høsten, så vi kan bli en stor gjeng som finner på ting sammen, utveksler ideer og meninger om bygging av hus, eller lage gjenstander.
Pail Skrevet 26. juli 2007 #14 Skrevet 26. juli 2007 (endret) Det er dessverre sånn - selv om det finnes kvinner som har samme væremåte, så er nok flertallet i stor grad menn. De tror at alle normer for respekt, høflighet og gangsyn er totalt fraværende, og oppfører seg da som drittsekker, griser osv. Veldig synd, for det ødelegger veldig for de av oss som er høflige og hyggelige. Får håpe det flere her på KG forumet som er mer aktive i SL utover høsten, så vi kan bli en stor gjeng som finner på ting sammen, utveksler ideer og meninger om bygging av hus, eller lage gjenstander. SL er faktisk hva du gjør det til selv. Man kan enkelt bare ungå de man syns er frekke og ekle og selv by seg frem med en hyggelig væremåte. På den måten treffer man de "rette" folkene. Vertfall opplever jeg det slik... Endret 26. juli 2007 av Pail
Gjest Cathie ii Skrevet 26. juli 2007 #15 Skrevet 26. juli 2007 SL er faktisk hva du gjør det til selv. Man kan enkelt bare ungå de man syns er frekke og ekle og selv by seg frem med en hyggelig væremåte. På den måten treffer man de "rette" folkene. Vertfall opplever jeg det slik... Jo etter litt tid så, når man har funnet litt ut hvordan ting er sydd sammen der inne... Men når man er helt ny og ikke har helt dreisen på bla teleportering, så kan man havne i heller ubehagelige situasjoner *selverfart* Men nå kommer det seg!
Pail Skrevet 26. juli 2007 #16 Skrevet 26. juli 2007 Jo etter litt tid så, når man har funnet litt ut hvordan ting er sydd sammen der inne... Men når man er helt ny og ikke har helt dreisen på bla teleportering, så kan man havne i heller ubehagelige situasjoner *selverfart* Men nå kommer det seg! Jepp.. been there, done that, got the t-shirt... Og så har man lært til neste gang
Fubar Skrevet 27. juli 2007 #17 Skrevet 27. juli 2007 (endret) SL er faktisk hva du gjør det til selv. Man kan enkelt bare ungå de man syns er frekke og ekle og selv by seg frem med en hyggelig væremåte. På den måten treffer man de "rette" folkene. Vertfall opplever jeg det slik... Det er litt hva du gjør det til selv ja, men man vil gjerne tro det beste om folk til det motsatte er bevist. Derfor er det fort gjort og gå i fella, når noen først fremstiller seg som ekstremt hyggelige og hjelpsomme, for så og ta frem de mindre hyggelige sidene når man har oppnådd kontakt. Forøvrig - våken kl 01:42 da Pail? Tidlig i seng? Endret 27. juli 2007 av Fubar
Pail Skrevet 27. juli 2007 #18 Skrevet 27. juli 2007 Forøvrig - våken kl 01:42 da Pail? Tidlig i seng? hmpf...jada..Lakenskrekk og jenteprat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå