Gå til innhold

Forlovers antrekk

Anbefalte innlegg

Gjest puselabb
Skrevet (endret)

Jeg skal være forlover i min venninnes bryllup neste september. Jeg aner ikke hva som er passende å ha på seg. Venninna mi sier at jeg kan velge selv, bare ikke hvitt og jeg må dekke til skuldrene i kirken. Hva er passende? (form/farge) Selv vil jeg gjerne ha en kjole i lysegrønn eller babyrosa "silke", som går til knærne. Enten helt tettsittende eller med utover-skjørt (da kanskje litt tyll under).Hva kan jeg eventuelt ha over skuldrene? Har tenkt på bolero, for jeg er ikke så fan av sjal, men jeg er usikker. Noen som kan hjelpe meg? Jeg har ikke akkurat dårlig tid, men stresser allerede litt i hodet mitt.

Endret av puselabb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du kan ha på deg hva du vil. Så lenge du følger det som bruden sa. Ellers kan det vel ikke være så nøye. Lyserosa, lyse grønt og lyseblått er jo veldig vanlig farge på forloverkjoler. Du kan hvertfall ha hvilken farge du vil utenom hvitt.

Skrevet

Her er bilde av min forlover i kjolen sin...

Jeg sa at hun kunne ha hva hun ville...hun endte med å låne denne av meg :)

Bilde

Gjest puselabb
Skrevet

Den var veldig fin, men jeg vil gjere ha en som går rett under kneet. Det er vel også greit?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, lengde rett under kneet må da være bra?

Skrevet

Takk takk.

Hun var happy, slapp å handle nytt og kjolen ble endelg brukt...jeg kjøpte den billig engang og har aldri brukt den....

Det er vel greit m knelang - mindre de har kleskode kjole og hvitt/smoking...skal det ikke være lage kjoler da?

Skrevet

Man kan ha knelang kjole når det er antrekk smoking.

Så lenge bruden sier du har frie tøyler kan du ha hva du vil.

Personlig syns jeg det er veldig stilig med lang kjole sammen med bruden hvis hun skal ha vanlig brudekjole ;) Det var faktisk det eneste kriteriet jeg stilte til min forlovers kjole.

Men kan du ikke spørre bruden direkte hva hun syns?

Om man skal ha sjal/bolero kommer egentlig an på kjolen synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...