La Gattina Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 1.Er det noen andre enn meg som bruker baby oil gel med cammomille??Jeg bruker denne når jeg dusjer og tar den på våt hud slik det står på. Men det står noe om at man så skal tørke seg etter man har gjort det, mens jeg pleier kun å ta på meg badekåpen for jeg føler at jeg ellers "tørker" bort oljen. Så er poenget at den oljen som kommer til å trekke inn i huden blir "hjulpet" av vannet til å gjøre nettop dette? Kan det være årsaken til at man skal tørke seg etterpå? Uansett den funker supert for meg, og lukter herlig. Er jo selvsagt litt kliss men det vender en seg til. 2.et tileggspørsmål: dere med normal hud, hvor ofte bruker dere bodylotion?Og når en har fått airbrush tan har det noe for seg å smøre seg mer en 2 ganger daglig?2 ganger er nok stress..
Gjest Tanita Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Såvidt jeg vet er ikke Natusan basert på vegetabilsk olje, men mineralolje så den trekker ikke inn i huden bare leger seg utenpå. Kan kanskje være derfor du føler at du bare tørker den av når du tørker deg. Bodylotion bør brukes etter hver dusj, altså minst en gang daglig til alle hudtyper. Og det er en fordel å smøre seg ofte og unngå at huden blir tørr, for da holder farven seg mye finere og lengre.
La Gattina Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2007 Tusen takk for svar Tanita!!Dette burde jeg ha visst..Det er bare så rart fordi til tross for at alt ikke trekker inn, gjør den huden min supermyk..Men dette er kanskje fordi jeg itlegg har brukt bodylotion+ vært flink til å smøre meg.Kanskje er det det at jeg er hyper Slutter med den i dag!I tilegg til den har jeg brukt bodylotioner som Biotherm, krem og bodybutter fra Body shop. Bruker Biotherm for øyeblikket, og så nå at den er det parafin i..Hva med body shops produkter?Er det noen andre bodylotioner du anbefaler? Eller bruker jeg MD og comfort zone, jeg antar de ikke inneholder mineraloljer? er det andre stoffer enn bør unngå i hud og hårpleie produkter?
Gjest Tanita Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Det andre høres bra ut, og såvidt jeg vet er bodyshop sine produkter basert på vegetabilske oljer, liker selv bodyshop sine produkter godt, spesielt bodybutter med kokos! En skal ellers helst unngå animalske ingredienser, men det er det veldig lite av, bortsett fra lanolin da som er fra saueull. (kan fremkalle allergi osv).
Gjest Alou Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 2.et tileggspørsmål: dere med normal hud, hvor ofte bruker dere bodylotion?Og når en har fått airbrush tan har det noe for seg å smøre seg mer en 2 ganger daglig?2 ganger er nok stress.. Jeg får sjelden tørr hud på kroppen, men bruker fuktighetsgivende dusjkremer og oljer. Smører med bodylotion kun de gangene jeg skal ha på selvbruning. Det kan variere fra flere ganger i uken til kun noen ganger i måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå