evilla Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Skal disse gavene være noe spesielt? Eller kan du kjøpe noe i de vanlige ønskelistene? Når jeg var forlover følte ikke jeg for å kjøpe en liten del av en serie, kjøpte heller noe spes. utenom ønskelistene. Men nå er mannen min forlover, bør han kjøpe noe litt mer personlig han og? Eller bryr ikke mannfolk seg om sånne ting?
*Emma* Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 (endret) Har aldri vært forolver - men jeg syns nå de kan kjøpe fra listen akkurat som andre om de vil det. Vi giftet oss i utlandet og fikk gave av min forlover fra den bittelille listen vi hadde laget....mannens forlover skulle gi oss gave når vi kom hjem sa han....men vi har enda ikke fått....vi giftet oss for over 4 mnd siden Endret 24. juli 2007 av *Emma*
evilla Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2007 Hahaha, det var jo litt i seneste laget Men det var det jeg trodde. Jeg visste bare ikke om det var noen regler på det.
*Emma* Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Kan hende det finnes regler...jeg har som sagt ikke vært i mange bryllup og aldri vært forlover...men jeg kan ikke skjønne at ikke de skal kunne få gjøre som de andre gjestene akkurat der...med mindre de selv ønkser å gjøre noe spesielt da
evilla Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2007 Nei jeg tror vel heller ikke det.. Vi har funnet et fat i et servise som de samler på, som koster akuratt det vi har tenkt å gi. Så da kjøper vi det.
Gifteklar:) Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Tror ikke det er noen "regel" som sier at forloveren må finne på noe annet enn det som står på lista nei... Stakkars den forloveren som føler det MÅ være noe annet. I et bryllup fikk paret kurs i klassisk massasje og en kristen bok om kjærlighet, i et annet kopp, skål og asjett fra ønskelista... Vi fikk serveringsfat fra serien vi ønsket oss og 500 kr (til bryllupsreisen) fra min forlover og salt- og pepperbøsse i sølv fra hans forlover. Gaven synes jeg var alt for dyr, men selvsagt ble vi glad for gaven. Men... Det jeg husker aller best er den flotte sangen hun laget til meg/oss. DEN skal vi ta vare på
kathrine79 Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Syns forlovere stiller på lik linje med de andre gjestene hva gjelder gave. Mulig noen kjøper litt dyrere gaver...? Det som skal skille forloveren fra de andre gjestene syns jeg er er en fin og personlig tale
Malama Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Kjenner ikke til noen regler... Men da vi giftet oss i sommer fikk vi fra min forlover en spesiell gave som ikke sto på ønskelisten, kjempefin. Fra hans forlover fikk vi noe fra ønskelisten. Vi ble jo selvagt glad for begge (og alle de andre) gavene vi fikk. Det er vel ikke helt utenkelig at likevel gaven fra min forlvoer vil være lettere å huske om 10 år, rett og slett fordi den er mer spesiell. Men i hvor stor grad menn tenker på dette... det er vel litt individuelt, men sånn generelt så tror jeg jenter tenker mer på det enn hva gutter gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå