Gjest :) Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Har bestillt noen prøver fra Kiss Me Minerals. Fikk faktura på mail i dag, men der er ikke noe KID nr.!? Hvordan skal eg betale dette da?
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Det er da ikke noe problem å betale regninger uten faktura - det gjør jeg stadig vekk. Regner med at du fikk oppgitt et kontonummer og kanskje et fakturanr, isåfall skriver du bare faktnr. som id eller navnet ditt. I min nettbank kan du velge imellom kid og tekst og velger du tekst kan du egentlig skrive hva som helst, navnet ditt, faktnr, kundernr etc.
Gjest :) Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Fikk ikke faturanr. heller. Så jeg stusset litt der:P Men skrev navnet mitt i tekst feltet, og håper eg får pakken. Takk for svar:)
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Sjekket nettopp min egen Kiss Me faktura og det står fakturanr. øverst i høyre hjørne men det står på engelsk, invoice + et nummer. Brukte bare navnet mitt da jeg betalte og det gikk fint det, fikk pakke og alt :-D
Gjest StockDama Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 jeg bare gikk i banken og ba de sette penger på kontoen hennes, ingen kid eller faktura nr, får pakkene uansett jeg =D
Gjest :) Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Hvor lang tid tok det før dere fikk pakken? Jeg betalte i går, og VIIIIIIIIIL ha pakken til helga, så eg kan dolle meg før byturen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå