Gjest Stjernesol Skrevet 18. mars 2003 #1 Skrevet 18. mars 2003 Hei alle sammen, Min forlovede og jeg kunne gjerne tenkt oss å leie inn profesjonelle til å videofilme bryllupet vårt. Er det noen som har peiling på hva dette koster? Og vet noen av dere om dyktige kameramenn/-kvinner i Vestfold? På forhånd takk for hjelpen!
Gjest Tex Skrevet 18. mars 2003 #2 Skrevet 18. mars 2003 Hei på deg Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med www.wischmann.no Han skal vi bruke og han er kjempedyktig!! Jeg sendte en mail og fikk tilsendt en prøvevideo, og den er bare så bra at jeg fikk tårer i øynene... Han kan sikkert ta seg en tur til Vestfold, men han holder nok til i Oslo. Jeg husker ikke nøyaktige priser i hodet men dersom du vil ha full pakke, m tre kameraer i kirken pluss fullt opplegg på hele festen , hos fotograf samt kanskje du vil ha det laget i tillegg som en musikkvideo må du opp i underkant av åtte-ni tusen. Da er det inklusive redigering og alt...
Gjest Stjernesol Skrevet 18. mars 2003 #3 Skrevet 18. mars 2003 Tusen takk for tipset, Anitacath. Det er jo mye penger, men jeg er ikke i tvil om at det er verdt det. Tenk bare så artig å kunne ta frem videoen etter noen år, og drømme om den gang en var ung, vakker og nyforelsket :D -Stjernesol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå