tatiana Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Vi har vært prøvere i noen få måneder. I denne perioden har syklusen min vært helt stabil på 28 dager. Jeg skulle hatt mensen på søndag, og nå er det tirsdag... Kanskje jeg er gravid... Det er litt skummelt og spennende på en gang. Jeg har så lyst til å ta en test, men jeg er på ferie hos foreldrene mine, og vil vente til jeg er tilbake hos mannen min på mandag. Jeg har ikke fortalt ham at mensen ikke har kommet ennå... Jeg har en bekymring,da: når vi startet med prøvingen, bestemte jeg meg for at jeg skulle leve som før frem til jeg eventuelt ble gravid. Dette betyr at jeg har tatt meg 1-2 glass med rødvin til maten nå i ferien. Men nå som jeg kanskje er gravid, så angrer jeg... Hva om det har skadet barnet osv... JEg vet det er for sent å angre nå, men jeg skal i hvertfall ikke røre en dråpe mer med alkohol! Uansett: Kryss fingrene for at jeg er gravid!
fiktiv Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Vel, jeg har forstått det sånn at et par glass vin vil ikke skade før den har festet seg inni livmora... å det kan jo ta mange dager. Men uten alkohol er jo alltid best Tror ikke du skal bekymre deg.
tatiana Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har ikke fått mensen i dag heller!
tatiana Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2007 I dag skal jeg kjøpe test. Jeg har ennå ikke fått mensen, og er nå forsinket med en uke og en dag. Jeg har nesten ikke symptomer, men kjenner meg bittelitt kvalm, har litt "trykk" i mellomgulvet, pluss at jeg noen ganger får litt mensensmerter/mageknip. Jeg er spent på hva testen sier...
lilje20 Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har IKM sånn ca nå (noen dager + - ) har hatt noe veldig med menssmerter siden midten av forrige uke.. Høres ut som om det er det samme som du har følt tatiana.. Spennende å høre hva resultetet på testen blir, vil høre før jeg selv tester..
tatiana Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2007 Jeg er gravid !! Jeg ønsker dere alle sammen lykke til videre. Nå flytter jeg ut herfra og inn i nytt forum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå