Gå til innhold

Røyker mannen din?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke sikkert dette gjelder for alle, men om mannen din røyker, prøv å få ham til å slutte. Jeg har røkt i mange år, og sluttet for en stund siden, (Må legge til at jeg aldri har hatt problemer med ereksjonen) og du store verden for et utslag det har hatt på hardheten! Den var hard før også, men nå har det blitt veldig merkbar forskjell. Kjæresten min sier at hun merker det godt inni seg også. (og man kan se forskjell, ikke på størrelse, dessverre, men på "konsistens" :ler: )

Og så er det jo ikke dumt å slutte å røyke uansett, men sjansen for å gå fra hard nok, til KNALLHARD, burde jo være god motivasjon :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_søta_*
Skrevet

Samboeren min og jeg sluttet ifjor sommer. Og det tok ikke lang tid før jeg merket det du nevner.. Den var HARD!!

Og den blodåren på kukken hans, har blitt mye mer markert, og den pumper bedre enn før!

Så JA, det anbefales å slutte å røyke :tommel:

Skrevet

Hm... Gjelder dette for snus også? ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Tror dessverre ikke det, da jeg (ts) snuser.. :legrine:

Gjest Gjest_gjestine_*
Skrevet

Skulle tro det ,

Det er jo 3 gng mer nikotin i snus.

Gjest Agnar
Skrevet

Jeg har ikke røkt, men har opplevd samme virkningen (og mer til)av å redusere vekten og begynne å trene daglig. Til tross for 40+ ble jeg som en 18åring igjen. Helt utrolig, og til dere som har "sofagriser" hjemme som kanskje også røker: jeg kan nesten garantere at det blir som å få en ny og fyrrig elsker i senga. Stoooor forskjell :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har ikke røkt, men har opplevd samme virkningen (og mer til)av å redusere vekten og begynne å trene daglig. Til tross for 40+ ble jeg som en 18åring igjen. Helt utrolig, og til dere som har "sofagriser" hjemme som kanskje også røker: jeg kan nesten garantere at det blir som å få en ny og fyrrig elsker i senga. Stoooor forskjell :)

TS her:

Jeg signerer denne. I tillegg til at jeg sluttet å røyke, har jeg gått MYE ned i vekt, og prøver å røre meg hver dag. Det hjelper, både på lyst og evne :)

Gjest Line27
Skrevet

Røyking er pyton. Liker ikke lukt av røyken ! Æsj ... Og dessuten skader det lungene ! Det er farlig, man kan få lungekreft, og lungene blir forkullet..... Jeg har aldri prøvd et blås i hele mitt liv, og menn som lukter røyk gjør meg kvalm ! .

Gjest Gjest
Skrevet
Røyking er pyton. Liker ikke lukt av røyken ! Æsj ... Og dessuten skader det lungene ! Det er farlig, man kan få lungekreft, og lungene blir forkullet..... Jeg har aldri prøvd et blås i hele mitt liv, og menn som lukter røyk gjør meg kvalm ! .

Men hva synes du EGENTLIG om røyking?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...