Twin Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Lurer på om noen har bestillt produkter fra denne siden? Er det slik at de betaler tilbake tollavgiftene på varer over 200kr, noen erfaringer med dette? Står på siden at de gjør det,men greit å være sikker før man bestiller over 200kr.
Bex Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Søker du i dette forumet, finner du mange tråder som omhandler akkurat det
Brukernavn Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Enkelt svar på spørsmålet ditt: ja, de betaler tilbake dersom du sender over kvittering for hva du måtte ut med for å hente ut pakken.
Twin Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2007 Enkelt svar på spørsmålet ditt: ja, de betaler tilbake dersom du sender over kvittering for hva du måtte ut med for å hente ut pakken. Takk for svarene:)
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Sender de med fylgjebrev til kvitteringa som de har lagt ut for og kva skriv de i det? Fint om de kan skrive det på engelsk til meg, sidan eg ikkje er så flind til å ordleggja meg i engelsk. Må de rekne om pengane i engelske pund?
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Får man tilbake kun mva eller fortollingsgebyret også? Jeg måtte betale 93 kr i forenklet tollbehandling og kr 54 i mva. Hvis jeg bare får tilbake kr 54, så vet jeg ikke om jeg gidder å sende kvittering for å få refundert dette. Noen som vet?
kitekatt Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Får man tilbake kun mva eller fortollingsgebyret også? Jeg måtte betale 93 kr i forenklet tollbehandling og kr 54 i mva. Hvis jeg bare får tilbake kr 54, så vet jeg ikke om jeg gidder å sende kvittering for å få refundert dette. Noen som vet? Jeg fikk tilbake alle utgiftene jeg hadde med dette...
Mona Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Sender de med fylgjebrev til kvitteringa som de har lagt ut for og kva skriv de i det? Fint om de kan skrive det på engelsk til meg, sidan eg ikkje er så flind til å ordleggja meg i engelsk. Må de rekne om pengane i engelske pund? Du kan skrive beløpet i NOK. F.eks: I had to pay tax for order nr. xxx. May you please refund xxx NOK. Eller noe i den duren, jeg har alltid fått igjen, de setter summen inn på kredittkortet du betalte ordren med.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Du kan skrive beløpet i NOK. F.eks: I had to pay tax for order nr. xxx. May you please refund xxx NOK. Eller noe i den duren, jeg har alltid fått igjen, de setter summen inn på kredittkortet du betalte ordren med. Takk for hjelpa. Fekk varene mine i dag. Blei overaska over den fine innpakkinga. Lilla silkebånd på øskja og varene var pakka fint inn i gavepapir i sølv. Leppestiftane som eg fekk gratis var også fin. Dersom eg får igjen for utlegga med toll, så er det heilt supert å bestille frå Strawberrynet.
Gjest sukk Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Det finnes minst tuuuuusen debatter om strawberrynet her fra før. Bare søk og du vil finne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå