Gjest H Skrevet 24. juli 2007 #1 Del Skrevet 24. juli 2007 Synes ofte det både er dyrt og dårlig å spise på Aker Brygge. Nå er det selvsagt forskjell på restaurantene men jeg er litt usikker på hvilken restaurant jeg skal velge der som vil være bra. Forslag? Det er jo flere nye restauranter der nå: Olivia, Front, Salong no. 10 Noen som har prøvd disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happyhappy Skrevet 24. juli 2007 #2 Del Skrevet 24. juli 2007 I går var jeg og samboeren min på Thank God it's Friday, det var helt greit. Men vi har ikke kjempelyst til å dra dit igjen neste gang..virket så skittent der. Mer en oppgradering av mc-donnalds spør du meg! hehe.. Restaurant Albertine går for å være en av de rimeligste restaurantene på Aker brygge, og har en koselig atmosfære, men den som ligger ved siden av igjen er enda mer koselig-men et hakk dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. juli 2007 #3 Del Skrevet 24. juli 2007 Agra er min favoritt på Aker Brygge. Jensens Biffhus har også god mat, litt trangt der da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 24. juli 2007 #4 Del Skrevet 24. juli 2007 Skal jeg anbefale én på Aker Brygge må det bli Agra. Nam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sprettball_* Skrevet 24. juli 2007 #5 Del Skrevet 24. juli 2007 Synes BarBera er best jeg. Oliva, Beach Club, BigHorn og Fridays er også helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. juli 2007 #6 Del Skrevet 24. juli 2007 Front har nydelig mat Agra er jo velkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #7 Del Skrevet 25. juli 2007 Prøv Lofoten fiskerestaurant. Helt nydelig mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 25. juli 2007 #8 Del Skrevet 25. juli 2007 Front! Veldig god mat, til brukbare priser (i Aker brygge-sammeneheng). Vinen er litt i overkant dyr, men det går jo greit en gang i mellom. Lofoten og Agra er også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 27. juli 2007 #9 Del Skrevet 27. juli 2007 Min favoritt er Druen, men den er dyr. Kardemommeisen er kjempegod! Jeg synes Fridays har god mat, men servicen varierer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå