Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Trenger en hold inn strømpebukse som holder inn mage og lår. Skal ha den til penkjole som går rett over knærne. Hvilken bør jeg kjøpe og hvor får jeg kjøpt den. Evt også hva den ca koster. Har før brukt la mote hold in, men kanskje det er noe bedre der ute nå? Haster litt for jeg må ha det til fredag.
kathrine79 Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Jeg liker ikke hold-in fordi jeg ikke syns de sitter godt rundt midjen, ruller nedover osv. Blir bare heft egentlig. Cubus blandt annet har en sykkelshorts-liknende hold-in sak. Ikke prøvd den selv, men hørt av andre at den skal være veldig bra Koster 100-150,-.
Bex Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Enig, det er bedre med hold-in-boxer, også heller en vanlig strømpebukse. En hold in strømpebukse går veldig lett i stykker, og er vanskelig å få på. Jeg har en hold-in-boxer fra Cubus. Den er jeg veldig fornøyd med. Det viktigste er at du finner en som holder inn det du vil ha holdt inn. Jeg vil ha flatere mage, mens andre vil ha strammere rumpe etc. Favorittstrømpebukse er Oroblu Magie. Kjempefine, og holder leeeenge! Kjøpes bl a hos Cubus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå