Quirky Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Jeg bestilte tre bøker på Play.com den 8 juli, og har fortsatt ikke fått dem. Flere som har opplevd lang ventetid (har sjekket at de er sendt)?
Arkana Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Nei, tvert i mot fikk jeg en pakke i posten (riktignok bestilt fra en norsk side) bare et par dager etter bestilling.
Antoinette Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Jeg fikk dvdfilmer i posten i dag, de ble bestilt hos Play torsdag forrige uke.
Gjest StoreSky Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har ikke fått blant annet en bryllups invitasjon som ble sendt i begynnelsen av juli...Dessuten forsikringskort som ble bestilt i juni! Hva skjer når postkassa er for full?? (jeg synes ikke det var alt for stappa, men mye reklame driiit tar jo plass! grrr!!)
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Posten er treige om sommeren. ALLTID! Og det er egentlig litt rart; jeg jobbet i brevsorteringa i Posten tidligere, og sommeren var den desidert stilleste tida med lite post - fordi mange store kunder som bedrifter og det offentlige også er på lavgir. Dermed skulle man jo tro at det lot seg gjøre å få sortert posten i tide. Men mulig de har kuttet ned på antall vikarer siden den gang... Når det er sagt har jeg ikke opplevd forsinka post her i sommer, det meste har kommet fram 1-2 dager etter sending. Kanskje det er bedriften varen eller brevet sendes fra som har tatt litt fri..?
Rosalie Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har heller ikke merket forsinkelse i postgangen om sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå