Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte tre bøker på Play.com den 8 juli, og har fortsatt ikke fått dem. Flere som har opplevd lang ventetid (har sjekket at de er sendt)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor lang tid pleier det å ta da?

Skrevet

Posten er treige om sommeren. ALLTID! :sur:

Skrevet

Nei, tvert i mot fikk jeg en pakke i posten (riktignok bestilt fra en norsk side) bare et par dager etter bestilling.

Skrevet

Jeg fikk dvdfilmer i posten i dag, de ble bestilt hos Play torsdag forrige uke.

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg har ikke fått blant annet en bryllups invitasjon som ble sendt i begynnelsen av juli...Dessuten forsikringskort som ble bestilt i juni!

Hva skjer når postkassa er for full?? (jeg synes ikke det var alt for stappa, men mye reklame driiit tar jo plass! grrr!!)

Gjest Gjest
Skrevet
Posten er treige om sommeren. ALLTID! :sur:

Og det er egentlig litt rart; jeg jobbet i brevsorteringa i Posten tidligere, og sommeren var den desidert stilleste tida med lite post - fordi mange store kunder som bedrifter og det offentlige også er på lavgir. Dermed skulle man jo tro at det lot seg gjøre å få sortert posten i tide. Men mulig de har kuttet ned på antall vikarer siden den gang...

Når det er sagt har jeg ikke opplevd forsinka post her i sommer, det meste har kommet fram 1-2 dager etter sending. Kanskje det er bedriften varen eller brevet sendes fra som har tatt litt fri..?

Skrevet

Jeg har heller ikke merket forsinkelse i postgangen om sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...