Gjest Lea Skrevet 18. mars 2003 #21 Del Skrevet 18. mars 2003 La oss kalle det en trekant med en omvei da.. eller med en ekstra kant eller to... Du kan jo trøste deg med at det ikke var du som laget den da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 18. mars 2003 #22 Del Skrevet 18. mars 2003 ...æh, mener dere meg? :o I så fall kan jeg rapportere at jeg har sett programmet, og synes det var ganske bra! Eh nei det var ikke akkurat deg jeg tenkte på Væren.men tror jeg lar det være med spekulasjonene. Så ikke programmet men tilbragte tid på KG i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 18. mars 2003 #23 Del Skrevet 18. mars 2003 Ja, Lea, jeg trøster meg med at dette ikke er min "feil" i alle fall. Bare vent, en gang skal vi få vårt eget.... Dog, det ligger en del år frem i tid da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 19. mars 2003 #24 Del Skrevet 19. mars 2003 Så programmet, men likte ikke resultatet. Kan ikke fordra lange smale kjøkken med benker på begge sider av en "midtgang". Synes forøvrig det er viktigere å ha god arbeidsplass på begge sider av oppvaskbenk og komfyr enn å ha dem i trekant Jaja..hver sin smak Og jeg har faktisk eget hus, og skal forhåpentligvis gjøre noe med kjøkkenet etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 19. mars 2003 #25 Del Skrevet 19. mars 2003 Ja, det med god arbeidsplass i forhold til oppvask og komfyr, det tenker jeg også på. Oppvasken har bare bek på ene siden (hvilket kompliserer det da jeg er vant med å ha "skitten oppvask" på en siden, så går det gjennom oppvasken og er "ren oppvask" på andre siden. Jeg har 10 cm med plass til skitten oppvask, så gulvet brukes dessverre aktivt til dette. Ved komfyren har jeg fin benk, på ene siden (dessverre litt opptatt av kjøkkenmaskin som har absolutt ingen annen plass å være for tiden) men altså kjøleskapet på den andre siden. Litt lite benkeplass, men greit å ha kjøleskapet nært likevel da, når jeg ikke har benkeplass til å sette frem alt, så henter jeg det rett fra skapet. Nå kan det se ut som om vi får et kjøkkenbord da, neste gang mamma og pappa kommer til Bergen (vel, arver ett fint og aldeles brukbart bord som mormor og morfar bare ikke har plass til lengre grunnet visse ombygginger) så da får vi litt mer avlastningsplass i alle fall Men slike programmer, dem ser man på, og så plukker man bare ut de detaljene man gidder bry seg med. Selv liker jeg godt dette med benker på tre vegger jeg, antakelig fordi det gir så mye benker! Hadde vært ideelt for meg om det var benker (OG SKAP) også på vindusveggen min (vinduet er så lite likevel...) Og om oppvasken hade vært i den halvdelen av rommet, så hadde jeg jo sikker brukt den også, nå er den plassert så langt vekke fra komfyren som det er mulig å få den.... Vasker hendene svært mange ganger jeg, men altså i 99% av tilfellene på badet, det er like langt å gå dit.... (ok, litt lengre, men lettere likevel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå