Gå til innhold

Nytt oppussingspogram på TVNorge


Mrs. B

Anbefalte innlegg

Vil bare tipse om den nye serien som begynner på TVNorge i dag -det begynner klokken 20:00. Jeg skal i hvertfall få det med meg - elsker oppussings- /interiørprogrammer! :)

Fra TVNorges webside:

20.00 Premiere: Drømmehjemmet

"From House to Home"

Interiørarkitekt Oliver Heath og eidendomsutvikler Sarah Beeney vil i åtte program avsløre triks om hvordan du kan gjøre boligen din om til et perfekt hjem.

I dag: "Kitchen"

Episode: 1 av 8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så de reklamerte for dette programmet ja...

Jeg skal hvertfall få det med meg... Elsker slike program jeg også... Skal sitte klar og notere ned noen tips tenker jeg..... :ler:

Takk for påminnelsen forresten, hadde glemt det var idag..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid så skuffet over denne typen programmer. De kommer med mange gode ideer om ting man kan gjøre, men sier lite om hvordan man gjør ting rent praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på noen program fra England (på TVN) der de pusser opp hus/leilighet som skal selges. De har vært bra synes jeg, med mange gode tips om hvordan man kan gjøre leiligheten mere "salgsbar". Det er ikke alltid det skal så mye til, og disse programmen viste iallefall praktiske tips og fremgangsmåter.

Jeg liker også slike "oppussings"-program. Skulle bare ønske jeg hadde eget hus....(sukk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Kanskje jeg skal se det ja... Jeg hadde delvis tenkt på det. Vel, saken er den at sambo er borte i dag da, på møte (altså, ikke noe som har med jobb å gjøre, men et frivillig verv) og kommer etter egen antakelse hjem rundt klokken 8. Så da er det jo mye mulig at jge heller bruker tiden sammen med ham enn forran tv'n (nok tid der senere i kveld uansett) med mindre han har masser av ting han må gjøre da, i etterkant av møtet (heller ikke usannsynlig)

Takk for at du minnet meg på det i alle fall, jeg hadde ellers kommet til å glemme det. Jeg liker jo egentlig sånne programmer, selv om jeg ikke har noe eget hus å "leke meg med".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kjempemorsomt. Kanskje vi kan få komentarer fra KG`s egen ekspert etter hvert program. Kjekt å få vite hva som egentlig skulle vært gjort på programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at jeg ikke har TV Norge da :cry: , men på den annen side så går det interiørprogrammer både på dansk og svensk TV i dag, så jeg har vel nok å se på allerede :blunke: Men det høres spennende ut...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem er denne såkalte eksperten ?

Tja.......si det............ :ler:

Tror de fleste tok den ganske kjapt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...æh, mener dere meg? :o

I så fall kan jeg rapportere at jeg har sett programmet, og synes det var ganske bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt skuffet jeg... syntes at det ble for lite "oppussing". Men jeg liker uansett bedre programmer der man gjør forandringer.. ikke lager alt fra grunnen av. Er av den mer praktiske typen liksom.

Det er også mulig at disse folkene ikke har den samme smaken som meg. Selvfølgelig kan man plukke opp noen tips her og der likevel og jeg kommer nok til å se alle programmene likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er litt skuffet jeg... syntes at det ble for lite "oppussing".

Du sier noe Lea...

Tipsa var gode de, men det er liksom ikke hver uke en bygger nytt kjøkken...

Hilsen Revetispa

...som skal nyte en god kopp kaffe til Gavin og Jake i morra formiddag.

Vet ikke helt om det er oppussinga eller Jake jeg liker best jeg :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Det var litt for grunnleggende endringer for meg (lage nye vinduer og sånn) Men gode tips kan man ta med. Til jeg en gang i fremtiden får et eget hus (ja, sammen med sambo da) Man pusser tross alt ikke opp en leid leilighet som var nyopppusset da man flytta inn for et halvt år siden... Dessuten har vi ikke økonomi til så mye som et klesskap (som TRENGS). Men å drømme, det koster jo ikke noe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du sier noe Lea...

Tipsa var gode de, men det er liksom ikke hver uke en bygger nytt kjøkken...

Hilsen Revetispa

...som skal nyte en god kopp kaffe til Gavin og Jake i morra formiddag.

Vet ikke helt om det er oppussinga eller Jake jeg liker best jeg :forvirra:

Er liksom ferig med å bygge kjøkken for en stund jeg.. og var meget fornøyd da jeg så at "trekanten" var i orden :lol: .

Skal se på Gavin og Jake på lørdag og søndag jeg.. fast på programmet. Sove lenge, lage kaffe og se på Two strong boys...

Det er sånne programmer jeg liker, der man gjør det beste ut av rom som kanskje ikke er all verden fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Kan garantere at jeg IKKE har den trekanten i orden, for komfyren er rett ved siden av kjøleskapet, det kan det umulig bli en trekant av... (hadde jeg selv innredet kjøkkenet hadde det blitt litt annerledes, men trekaner er vanselig å oppnå når rommet har dører på tre av veggene, og vindu på den siste (men vindusveggen kunne vært langt mer utnyttet uten tvil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor er oppvask-kummen din da?

Fra kjøleskapet til komfyren er det en rett linje. Om kunnen står på neste vegg, så blir faktisk dette en trakant. Noen trekanter blir bare litt rare :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Hmm, ok, jo, vasken er på den neste veggen (litt upraktsik langt vekke plasert, fordi jeg må trave over hel gulvet (vi har egentlig et veldig stort kjøkken, det er bare så dumt tillaga...) så jeg vasker hendene like ofte (minst, ja mye oftere) på badet jeg, som jeg når gjennom døra som er på vegge rett ovenfor komfyr og kjøleskap. DET blir en litt merkelig ting å kalle en trekant, eller hva? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...