Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Leter etter dagboka til e som er så rik at hun kveles av penger, har en mann som er så viktig at han reiser universet rundt på jobb, og som på en eller annen måte har klart å gjøre en motstridene kone gravid (med marsboer). Ok da, så overdriver jeg litt (kanskje dagbokskriveren fantaserer mer), men dere som har lest boka vet hvem jeg mener. Hvor er den?
Gjest Vampyra Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Hvis du kan brukernavnet er det vel bare å søke opp på brukerens innlegg?
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Hvis du kan brukernavnet er det vel bare å søke opp på brukerens innlegg? Er du full?? Klart jeg hadde søkt opp brukernavnet hvis jeg hadde husket det, jeg er da ikke helt idiot Husker ikke du hvem det er da?
Gjest Frysepulver Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Jeg tror jeg vet hvem du mener... Dessverre er jeg full, så orker ikke linke
Gjest Vampyra Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Det kunne vel hende du ikke fant dagboken fordi du ikke kjente KG så godt vet du!
Gjest Vampyra Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Ja forresten. kanskje det er den hjemmebrenten jeg smakte på før jeg gav den til Frysepulver?:klø:
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Jeg tror jeg vet hvem du mener... Dessverre er jeg full, så orker ikke linkeJaaa - du vet det, for ejg tror jeg så trynet ditt der inne en dag. Du har to valg: alt. 1)enten linke fort som f*** ELLER alt. 2)Jeg stalker deg gjennom alle innleggene dine. Da finner jeg den nok. Svar alt. 1 for ejg skal snart i seng. Nå kom det andre fyllesvinet inn i tråden også.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Det kunne vel hende du ikke fant dagboken fordi du ikke kjente KG så godt vet du! Feil, prøv igjen, men ikke forstyrr nå - for jeg skal stalke det andre spetakkelet.
Gjest Vampyra Skrevet 23. juli 2007 #9 Skrevet 23. juli 2007 Feil, prøv igjen, men ikke forstyrr nå - for jeg skal stalke det andre spetakkelet. Kos deg, jeg skal legge meg
Gjest Frysepulver Skrevet 23. juli 2007 #10 Skrevet 23. juli 2007 Stalk i vei, jeg savner oppmerksomhet nå som jeg har sluttet med dagbok :slåss:
Gjest Frysepulver Skrevet 23. juli 2007 #11 Skrevet 23. juli 2007 Er det nå jeg bør legge til at jeg tror jeg ikke har skrevet i den aktuelle dagboken med denne profilen? Jeg vet jeg hadde ett eller to innlegg med den forrige, men jeg sletter meg jo til stadighet...
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #12 Skrevet 23. juli 2007 Stalk i vei, jeg savner oppmerksomhet nå som jeg har sluttet med dagbok :slåss: *karatespark*
Gjest Frysepulver Skrevet 23. juli 2007 #13 Skrevet 23. juli 2007 Hvis du registrerer deg skal jeg sende deg en PM med link
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #14 Skrevet 23. juli 2007 Er det nå jeg bør legge til at jeg tror jeg ikke har skrevet i den aktuelle dagboken med denne profilen? Jeg vet jeg hadde ett eller to innlegg med den forrige, men jeg sletter meg jo til stadighet...Nei, for det vet jeg allerede for tenk. Er ikke så treg med å lese. Nå vet jeg forresten mye annet også
Gjest Frysepulver Skrevet 23. juli 2007 #15 Skrevet 23. juli 2007 Nei, for det vet jeg allerede for tenk. Er ikke så treg med å lese. Nå vet jeg forresten mye annet også Ah, nå koser'u deg nok masse tenker jeg
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #16 Skrevet 23. juli 2007 Hvis du registrerer deg skal jeg sende deg en PM med link Er du gal. Hvem skal dere kjefte huden full her da?
Gjest Frysepulver Skrevet 23. juli 2007 #17 Skrevet 23. juli 2007 Er du gal. Hvem skal dere kjefte huden full her da? Jeg har faktisk lagt gjesteproblematikken litt bak meg - særlig etter å ha funnet ut hvor gøy det er å poste diverse gjesteinnlegg selv... Min falske bruker ble slettet fordi de skjønte at det hele var sprøyt, så nå morer jeg med ett og annet gjesteinnlegg fra tid til annen
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #18 Skrevet 23. juli 2007 Ah, nå koser'u deg nok masse tenker jeg Egentlig ikke. Det eneste jeg fant ut er at du er ei premenstruell, arbeidsledig tobarnsmor som er gift med en uhygenisk alkoholiker som kjører taxi på si. Ikke mye stas det da - så ingen kos. Eller var det ikke helt sånn, samma kan det være - du er jo full
Gjest Frysepulver Skrevet 23. juli 2007 #19 Skrevet 23. juli 2007 Egentlig ikke. Det eneste jeg fant ut er at du er ei premenstruell, arbeidsledig tobarnsmor som er gift med en uhygenisk alkoholiker som kjører taxi på si. Ikke mye stas det da - så ingen kos. Eller var det ikke helt sånn, samma kan det være - du er jo full Det var synd...
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #20 Skrevet 23. juli 2007 Jeg har faktisk lagt gjesteproblematikken litt bak meg - særlig etter å ha funnet ut hvor gøy det er å poste diverse gjesteinnlegg selv...enjoy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå