Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sola skinner, å snøen smelter!

Weeee

Nå skal jeg ut... :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er overskya her... Men det regner ikke, og temperaturen er ganske ok...

Det er våååååår..... :ler:

Skrevet

JA ii dag er det nydelig, får vel rusle litt ut jeg også, før jobben kaller.

:briller:

Gjest Gjesta
Skrevet

Her hos meg er det sol og lettskyet idag! Rundt 10+ tenker jeg...Det er så fristende å gå ut og gå en laaang tur og bare nyte årstiden! Men pliktene kaller...og idag hører jeg faktisk på dem... :wink:

NYT VÅREN, FOLKENS!

Skrevet

Idag skal kle godt på meg og våge meg ut på min lune veranda med en god, varm kaffekopp og noe å lese på.

Får se hvor lenge jeg holder ut. :D

Skrevet

I dag blåser det som bare pokkern her. Skal ut og kjøre om et par timer. Håper jeg ikke blåser av veien... :o

Skrevet

Her er det tåke... :roll:

Begynner heldigvis å lette nå (ser ned til naboen og vel så det).

Gjest Duchess
Skrevet

23 grader i sola viser gradestokken her.

HERLIG !

Skrevet

Jeg har 29 grader i solen! Deilig :D Det er ikke så kaldt om kveldene heller og i kveld skal jeg gå meg en lang tur.

Gjest Zalomine
Skrevet

I dag våkna jeg til tykk tåke. Det var jo slik at det nesten ble vanskelig å ta bussen til jobb. (Det kommer mange busser om morgenen, og jeg er avhengig av å få stoppa "den rette", slik at jeg kommer hele veien frem. Om det står en annen buss på buss-stoppet så er det ikke alltid den gidder bry seg med det nemlig, mener sikker jeg kan bytte i byen (forutsetter jo at jeg rekker det da...) Og, da må jeg altså lese på bussene hvilken det er jeg skal vifte med armene til, så den stopper. Og DET krever jo at man kan lese hva som står på bussen før den har kommet helt forbi... Heldigvis hjelpes jeg av at den jeg tar er gul, og de andre er med 90% sansynlighet røde...)

Men innen lunsj var tåka nesten helt borte, og innen jeg skulle hjem var den totalt borte, men den store varmen og sola, den har jeg ikke sett så mye til... Men... det er vår i lufta i alle fall! (Kjentes ikke slik ut så iskaldt som det var å vente på bussen i tåka i morges da...)

Skrevet

Her er det lyst selvom klokken snart er 18 og det er 11 grader i solveggen.

Jeg sitter her og koser meg i lys leilighet mens kjæresten lager hjemmelaget pizza. Livet er herlig!

Skrevet

å dette er bare så deilig.... :lol: var å henta frem skinnjakka og skoene mine....nå er det vår :hoppe:

Skrevet

Her er det storm. Huset rister og lyset blinker. Heldigvis kan jeg bare kose meg herhjemme med "Den Eneste Ene". Kanskje jeg satser på et aldrig så lite strømbrud. Tenne stearinlys og varme oss under dynen.

Hilsen Trille

Gjest Zalomine
Skrevet

Den eneste ene, den koselige danske filmen om jenta fra burkina faso (eller hvordna man nå staver det) og sånn? Den er i alle fall kjempekoselig. Den fikk jeg av min samboer på dvd til bursdagen i forfjor. den er søt :) Fikk lyst til å se den igjen, men det blir ikke i kveld....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...