Gå til innhold

drømmetydning. eksperter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg drømmer så mye rart for tiden. i dag våknet jeg med et slikt utrykk: :overrasket: ---garantert.. hehe

jeg tror selv at drømmene betyr noe, de er enten et tegn på at noe skal skje, noe har skjedd som biter seg fast eller noe annet... jeg prøver å tenke litt etter, og ofte hvis jeg har fått inn en del impulser, sett / hørt ting som har bitt seg merke imeg, eller annet så kommer det tilbake i form av en rar drøm. med unntak.

forrige natten drømte jeg at vi var tre stk som hadde kjøpt oss hus og her var det vannlekkasje. hele tiden. det kom eksperter for å hjelpe oss, de satt ute å krysset fingrene for at vannet var vekke, mens vi gikk inn og sjekket. men hver gang var det masse masse vann på gulvene. dette skjedde om igjen og om igjen..

lurer litt på om denne drømmen kom fordi jeg var ute å kjørte båt.... derfor dette vannet. eller??

i natt drømte jeg en helt sprø drøm. vennina mi døde! altså en gammel gammel vennine fra barnehagen, som jeg også gikk på barneskole sammen med. vi har ingen kontakt i dag. men i går skrev jeg til henne på facebook på et av hennes barnebilder. og i natt drømte jeg at hun døde. vi møttes alle sammen, alle de gamle folka, tilogmed en tidligere vennine av meg som jeg ikke kommer overens med idag ble jeg venn med i natt under denne begravelsen. drømmen var så ekte. og jeg så tydlig ansikter og hus og ting. tilogmed hennes foreldre.

blir litt skremt, men kunne tenkt meg å utforske dette litt mer.. noen som er eksperter på dette området eller vet mer enn meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både vann og døden er to veldig sterke symboler når det kommer til drømmeverden.

Jeg tror absolutt at drømmene prøver og fortelle oss noe, om ikke annet så fordøyer de inntrykkene våre. For moro skyld kan du jo sjekke ut denne linken som inneholder en alfabetisk oversikt over ulike symboler.

Det er ikke skummelt å drømme om døden, det betyr som regel en forandring av noe slag.

Spennende!

Skrevet

Ta kontakt med Märtha, hun kan sikkert hjelpe ;)

Gjest vimselot
Skrevet

Vann betyr forskjellig så er ikke helt klar for å akseptere arketyper i alle sammenhenger, om man har vannskrekk osv...

Hus betyr ditt indre, underbevisstheten.

Den er ganske fast mildt sagt...

Død betyr ofte forandring, men er du begynt bli sanndrømt, noe jeg har opplevd gang på gang (ikke koselig), men kanskje det betyr at det er likevel noe du bør endre med livet ditt... død betyr ny start, eller nye relasjoner.

Er ikke ekspert, og har aldri lest meg fram til noe av dette, men (jo, har lest litt...dvs. spurt ei heks)

Hva drømte du om huset ts? Der ligger løsningen, du trenger ikke svare, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...