Gå til innhold

Trutmunn og knipsing

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Bulla_*
Skrevet

Hva er dette for et rart fenomen? Ser det har spredd seg på facebook også nå..Folk (hokjønn for det meste) som lager trutmunn og knipser bilder av seg selv som de legger ut på facebook..hva er greia?

Har jeg gått glipp av noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nedfall
Skrevet
Hva er dette for et rart fenomen? Ser det har spredd seg på facebook også nå..Folk (hokjønn for det meste) som lager trutmunn og knipser bilder av seg selv som de legger ut på facebook..hva er greia?

Har jeg gått glipp av noe?

Har også lagt merke til det der, og ja, på facebook..

Hva er greia, aner ikke,spør dem.

Gjest Gjest
Skrevet

Helt enig, det ser grusomt, og ikke minst billig, ut.

Det aller verste jeg ser er sånne bilder der man ser armen til vedkommende strekkes ut mot kameraet, så alle kan se at dette er et bilde man har tatt selv.

Spesielt ille er det når personen i tillegg holder hånda opp i håret eller lignende, og sender kameraet et utfordrende blikk.

Hoho ! :legrine:

Gjest puselabb
Skrevet

De jentene som gjør dette er oppmerksomhetssøkende og konstant avhengig av bekreftelse av seg selv. De er usikre på seg selv, men skjuler det gjennom en ofte litt for utadvendt oppførsel. De er på kanten til å være eksibisjonistiske og lette på tråden. Det gjelder alle de jentene jeg har på min liste, som har et slikt profilbilde.

Gjest Peachbud
Skrevet

Det jeg synes er hakket verre, er alle profilbildene som er tatt på do. Tenker på dem som har fliser og gjerne håndklær i bakgrunnen. Noen har tilogmed selve doen med i bakgrunnen. Urgh!

Gjest Nedfall
Skrevet
De jentene som gjør dette er oppmerksomhetssøkende og konstant avhengig av bekreftelse av seg selv. De er usikre på seg selv, men skjuler det gjennom en ofte litt for utadvendt oppførsel. De er på kanten til å være eksibisjonistiske og lette på tråden. Det gjelder alle de jentene jeg har på min liste, som har et slikt profilbilde.

Hm.. *legge seg på minnet*

..er det virkelig sånn da ?

Skrevet

Det er vel Hollywood sin feil som så mye annet...tipper det er snakk om imitasjoner av diverse Botox Babes derfra :P

Så lenge de ikke begynner med botoxinnsprøytninger selv for den ultimate look'en er det vel ganske harmløst, om enn noe eh...tåpelig? :sprettoy:

Skrevet

I deres øyne er de vel sexy med dette ansiktsutrykket... :ler:

De er ikke vandt til kamera å føler de må gjøre seg sexy.

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Det jeg synes er hakket verre, er alle profilbildene som er tatt på do. Tenker på dem som har fliser og gjerne håndklær i bakgrunnen. Noen har tilogmed selve doen med i bakgrunnen. Urgh!

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...