Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia :)

Er det noen her som blir prøvere i September?

Vi starter da, og jeg har eggløsning ca 13. sept. Sluttet på pillen i april, så jeg håper virkningene av de er ute av kroppen nå.

Jeg er 27 år og har vært gift i 3 mnd nå :rødme:

Dette blir en spennende tid!!

Videoannonse
Annonse
Gjest snart klar
Skrevet

Hei, ja jeg er prøver fra september...Da har jeg blitt gift og vi er klar for å sette i gang. Gleder oss masse!!! håper jo selvfølgelig at det ikke skal ta så lang tid, men det er neimen ikke godt å vite...

Gjest snart klar
Skrevet

I dag kjøpte jeg mine først brett med Folat. Har jo lest her at det bør man ta som prøver....

Litt artig, plutselig ble det enda litt mer virkelig at vi skal prøve nesten måned (eller i slutten av denne....)

Gjest Gjest_Betty_*
Skrevet

Vi håper på å være prøvere fra september! :rødme: Det eneste som må falle på plass først er en jobb. Jeg er for tiden "arbeidssøkende" som det så fint heter, og sambo og jeg har blitt enige om at vi skal vente til vi begge er i jobb. Skal liksom prøve å være litt fornuftig, men det er så kjipt å vente!! Gleder meg sånn til å komme igang. Gleder meg til spenningen og forventningen! :hoppe:

Håper virkelig jeg kan følge september-damene her på KG!

Skrevet

Hei!

Vi er prøvere fra september!

Håper bare syklusen stabiliserer seg til da... (Sluttet med p-pillene i mai).

Har også kjøpt folat, skal begynne å ta snart nå :)

Skrevet

Moro at vi er flere :)

Jeg har også begynt å ta folat. Ellers er det vel ikke stort annet å gjøre enn å vente på at september skal komme..

Gleder meg masse, men synes det er litt skummelt også!!

Gjest Gjest_Betty_*
Skrevet

Er det første barnet for alle sammen? Vi har et lite troll fra før, og er klar for nummer to.

Gjest Astra unplugged
Skrevet

Hei.

Mista (MA i 12. uke) i slutten av juli, og satser på å prøve igjen etter neste ordinære mens, som mest kommer i månedsskiftet aug/sept.

Da skal vi på ny forsøke oss på pode nummer to.

Astra

Skrevet

Vi blir nok også prøvere september.

Startet med folat i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...