annepanne8 Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Skal til Seljord på Countryfestival til helga. Hva skal jeg ha på beina. Bør vel ha boots, men fornuften sier gummistøvler. Lurer på om mine hvite seilerstøvler med nedbrett duger i dagens motebilde???
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Haha, jeg kan love deg at der er det ikke mye motepress Kom i akkurat det du vil du. Jeg hadde tatt med meg noen behagelige sko, og definitivt tatt med gummistøvler. Om du lurer på om nedbrettede hvite gummistøvler er særlig "riktig" nå, så er svaret et sterk NEI. I så fall ha et par støvler fra Viking, Hunter etc.
annepanne8 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Skal til Seljord på Countryfestival til helga. Hva skal jeg ha på beina. Bør vel ha boots, men fornuften sier gummistøvler. Lurer på om mine hvite seilerstøvler med nedbrett duger i dagens motebilde??? Endret 25. juli 2007 av annepanne8
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Er ikkje i tvil. Det må bli gummistøvler. Det er berre å sjekke værmeldingen det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå