Bokormen Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 3.september åpner TvNorge en ny tvkanal rettet mot kvinner. Hvordan tror du dette blir? Blir det bare shockumentarys, onsdagsfilmer og billige realityserier eller hva kan vi håpe på? (Mistforstå meg rett, jeg elsker dokumentarer om bissare sykdommer, tvfilmer og reality )
minienthe Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 tror den der kommer til å forsvinne ganske kjapt... rettelse.. jeg håper ihvertfall inderlig det.
aimee Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Jeg tror ikke Norge er stort nok til å ha behov for en slik kanal. Trist, men sant. Det gjelder for øvrig alle nisjekanaler, ikke bare FEM.
minienthe Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Jeg tror ikke Norge er stort nok til å ha behov for en slik kanal. Trist, men sant. Det gjelder for øvrig alle nisjekanaler, ikke bare FEM. enig, dette er også grunnen til at jeg håper dette forsvinner fort for jeg ser for meg en kanal som hysterisk prøver å hevde seg på et marked hvor det ikke er kunder nok.
Bomull Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Jeg er usikker. Jeg trives best med de kanalene som sender varierte programmer. Men jeg skal ikke se bort i fra at jeg hadde sett på FEM en gang i blant.
aimee Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 enig, dette er også grunnen til at jeg håper dette forsvinner fort for jeg ser for meg en kanal som hysterisk prøver å hevde seg på et marked hvor det ikke er kunder nok. Husker veldig godt hvordan Kanal 24 skulle rette seg mot "kvinne 30". Det funka ikke så bra
minienthe Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Husker veldig godt hvordan Kanal 24 skulle rette seg mot "kvinne 30". Det funka ikke så bra skulle de det jaja, da ser en jo hvor godt det virket
snuppelure37 Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Jeg tror det kan være ganske positivt å få en slik kanal. Se bare på de aller fleste store tv-serier de siste årene som f.eks. Grays Anatomy, Frustrerte Fruer, Ally McBeal. Alle disse har jo vært rettet mot kvinner. I tillegg har du talkshows som også er veldig kvinnerettet som f.eks Rachel Ray, Martha Steward, Oprah osv. så jeg tror dette kan bli en positiv kanal innimellom alle sportskanalene.
aimee Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Jeg tror det kan være ganske positivt å få en slik kanal. Se bare på de aller fleste store tv-serier de siste årene som f.eks. Grays Anatomy, Frustrerte Fruer, Ally McBeal. Alle disse har jo vært rettet mot kvinner. I tillegg har du talkshows som også er veldig kvinnerettet som f.eks Rachel Ray, Martha Steward, Oprah osv. så jeg tror dette kan bli en positiv kanal innimellom alle sportskanalene. TV2 og TV3 er store kanaler med mye penger å bruke på serier som f.eks Oprah og Frustrerte Fruer. TVNorge er en liten kanal, og jeg kan ikke skjønne hvordan de skal få to kanaler til å gå rundt. Jeg er redd for at det ender med en nedprioritert kanal (FEM) som sender c-filmer som "onsdagsfilmen", dramaserier fra 80-tallet og såkalte kvinneserier som floppa i USA.
snuppelure37 Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 Nå er det vel TV2 som eier TV Norge da........
aimee Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 Ja, men TVNorge er ikke akkurat en prioritert kanal.
murray Skrevet 24. juli 2007 #12 Skrevet 24. juli 2007 De skal sende onsdagsfilmen siden denne visstnok var sterkt savnet (i følge tvn). Jaja.
Angelheart Skrevet 25. juli 2007 #13 Skrevet 25. juli 2007 Kan ikke si jeg ser helt forskjellen på TVN i dag og denne FEM, jeg...... Søple-dokumentarer, tårevåte filmer og ingen sport. I tillegg da til 100 forskjellige "bli ny og vakker"-progam...... Det er jo slik det er i dag, det!
aimee Skrevet 25. juli 2007 #14 Skrevet 25. juli 2007 De skal sende onsdagsfilmen siden denne visstnok var sterkt savnet (i følge tvn). Jaja. Tipper det var TVNorge selv som savnet onsdagsfilmen jeg.
minienthe Skrevet 25. juli 2007 #15 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Kan ikke si jeg ser helt forskjellen på TVN i dag og denne FEM, jeg...... Søple-dokumentarer, tårevåte filmer og ingen sport. I tillegg da til 100 forskjellige "bli ny og vakker"-progam...... Det er jo slik det er i dag, det! sporten er jo grei å slippe i det minste på en kanal men de har jo faktisk begynt å sende fotball på tvn og Endret 25. juli 2007 av minienthe
Gjest Eugene Onegin Skrevet 25. juli 2007 #16 Skrevet 25. juli 2007 egen kvinnekanal ja. Hva er poenget i det ?. hadde det vært en mannskanal hadde vel Ottar vært på farten med en gang.
lillesky Skrevet 28. juli 2007 #17 Skrevet 28. juli 2007 Vanskelig å si noe før den er på lufta, men jeg ser for meg tonnevis av "kvinnereklamer"...
Ephemera Skrevet 29. juli 2007 #18 Skrevet 29. juli 2007 Gleder meg! Fint med enda en norsk kanal med programmer som man kan velge blant. Men siden jeg bor sammen med en mann, kommer jeg ikke til å sitte å se slavisk på denne kanalen Og ja - vi har kabel-TV, men jeg liker godt norske kanaler... Blir spennende å se hva som kommer her!
Tusle Skrevet 5. august 2007 #19 Skrevet 5. august 2007 Jeg håper at denne kanalen kan holde seg på beina jeg da. Og jeg er sjeleglad for kanaler uten sport. Ta TV2 i dag for eksempel; sport hele forbaska dagen. Jaja, jeg tok hvertfall til fornuften og vaska hele huset, ikke så vondt at det ikke er godt for noe
snuppelure37 Skrevet 6. august 2007 #20 Skrevet 6. august 2007 Jeg skjønner virkelig ikke den forhåndsdømmingen av denne kanalen her inne. Her råder janteloven sterkt...... Man kan iallefall vente til kanalen har begynt sendingene sine, før man slakter programmene og filmene man tror skal sendes der!!! Kjenner jeg blir litt sinna av å lese denne tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå