Gå til innhold

Bryllupsgave - pris

Anbefalte innlegg

Gjest Laisa
Skrevet

Heisann!

Skal i bryllup om et par uker og er veldig usikker på hvor jeg skal legge meg prismessig på gaven. Det er snakk om en av mine fire-fem beste venninner. Jeg kjenner også brudgommen ganske godt. Jeg har ikke dårlig råd, om det har noe å si.

Og bør det ha noen innvirkning at jeg må reise noen timer, samt betale for hotell tre netter for å være med på bryllupsfesten? Veldig usikker her nå...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Når jeg har reist langt og bodd på hotell i flere netter for å delta i bryllup, har det innvirket på hvor dyr gave jeg har kjøpt, ja. Men dette har nok også hatt sammenheng med at jeg ikke har hatt så god økonomi og totalutgiftene dermed merkes godt.

Jeg synes det er vanskelig å si noe konkret om pris. Sist bryllup vi var i, var til en god venninne, men prisen på gaven ble ikke mer enn 600 kr for oss som par fordi vi var med på en spleisegave - egentlig tenkte vi å legge i mer, men det ble flere enn forventa som ble med på gaven, og vi rakk ikke å kjøpe noe ekstra. Dessuten hadde vi endel utgifter til reise. Jeg har imidlertid tenkt på å ettersende en ekstra ting i dette tilfellet, litt pga rund bursdag også.

Skrevet

Bruk søkemotoern oppe til høyre. Er masse tråder her som kan gi deg svar på dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...