Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi hadde i går "to års dagen vår" . Vært sammen i to innholdsrike år...Han vet at jeg setter stor pris på å markere slike dager litt , men at jeg er litt lei av at det alltid er jeg som må ta intiativet.

snakker ikke om noe stort, behøver ikke koste særlig. en kino sammen, middag, et kort, frokost på senga eller lignende - bare fantasien setter grenser.

denne gangen skulle jeg altså gi han sjansen til å ta initiativet. jeg har passet på at han husket dagen vår . ga han i tillegg en liten frokost på senga som liten markering, men sa ikke noe mer .. han gjorde ingenting for å markere dagen utover dette - sa ikke noe engang.

føler det alltid er jeg som tar initiativet til slike lignende småting. litt lei at å alltid være den som planlegger kos sammen ...

Vet der er mange som bare synes det er tåpelig skulle markere slike "faste dager" - som heller ønsker gi oppmerksomheter utenom disse merkedagene. men er det ikke hyggelig å kunne overrakske din kjære litt, spesielt om du vet at dette er noe han/hun setter stor pris på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er koselig å markere slike dager, hverdager er det nok av. Og selv om man viser at man er glade i hverandre på hverdagene også er ikke det noen motsetning mot å gjøre noe spesielt på merkedager. Vi pleier alltid å gå ut og spise på slike dager og gir gjerne gaver også, avhengig av hva slags merkedag det er. Jeg hadde ikke blitt sur om vi ikke gikk ut eller jeg ikke fikk en gave, men jeg hadde i det minste forventet at han visste hvilken dag det var og gav uttrykk for det på en eller annen måte, om ikke annet som "Tenk at vi har vært sammen to år i dag" eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...