Gå til innhold

Klø en mindrårig jente på ryggen?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Kan noen fortelle meg hvorfor waco får lov til å omtale 13 år gamle jenter som "fristerinner"! Jeg blir helt kvalm! :evil:

Milla

øøøhhhh,...... fordi noen kan føle seg fristet av 13 åringer.......???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

øøøhhhh,...... fordi noen kan føle seg fristet av 13 åringer.......???

De bør ikke falle for fristelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Er så enig med Milla! Jeg ble også helt sjokka over at waco idet hele tatt vil skrive noe sånt. Ble faktisk helt kvalm jeg også. :veldigsur:

13 år gamle jenter??? Fristerinner??? Det er å gå for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Waco, du er søt når du er sint, og du har et interessant perspektiv på de sakene der du går inn for å provosere våre venner og andre av den stort sett vidunderlige arten hunkjønn.

Dessuten skal gudene vite (og finnes det noen guder så vet de helt sikkert dét... :ler: ) at humor er befriende i de aller fleste sammenhenger.

MEN: Hele denne tråden gir meg (og tydeligvis flere enn meg) en guffen, klam og ekkel følelse, og jeg synes oppriktig talt vi skal holde kjekkaseriet unna dette emnet!

Comprende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen fortelle meg hvorfor waco får lov til å omtale 13 år gamle jenter som "fristerinner"! Jeg blir helt kvalm!  :evil:  

Milla

Jeg syns å huske at jeg leste waco's innlegg om 13-årige jenter som "fristerinner", før det ble slettet.

Alle må vel ha skjønt at han overdriver alt, og kjører i vei med sine sarkasmer, for at det skal føye seg inn i hans ønske om å framstå som en "kvinnefiende" her inne.... det er jo DEN rollen han trives med!

Dette med sarkasmer/ironi.... vil det nok ta noe tid før Milla får grep om... :ler: ....synd...for du går glipp av mange morsomheter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Finken

Jeg mener :ja, det er lov.

Men kan på en måte forstå at du kan være redd for å gjøre det , fordi det er mye feiltolking og hysteri for tiden! Så man vet aldri.

Men det er ikke noe galt i å klø....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en jente er 13-14 år vet hun rimlig godt selv hva hun driver med.. Så hvis hun vil det, hvorfor ikke?

Kløing på ryggen er jo ganske uskyldig.. Så lenge det ikke fører til noe mer.

Men hvorfor er denne jenta hos deg i det hele tatt?

Jeg mener, voksen mann og 13-14 år gammel jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du, mannen som skal klø den 13 år gamle jenten på ryggen, IKKE blir seksuelt opphisset eller noe i den dur, ser jeg ikke det gale i det?

Det er du som er den voksne, det er du som skal sette grenser.

Hun er13 år. Å bli klødd på ryggen er "bare å bli klødd på ryggen". Skulle hun antyde noe annet, bør du si Nei. Du klarer vel det?

Bare det at du går inn på kg med et slikt spørsmål, får meg til å lure litt på deg. Du må være usikker, siden du spør. Du må ha tenkt noen tanker. Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Nivvy er inne på noe ......

Hvorfor i det heletatt stryke en jentunge på ryggen ?:roll: Hvilket forhold har dun til nabomannen som tilsier at hun lar han drive å klø på ryggen? Det kan jo være hun faktisk vil mer enn bare stryke på ryggen - og greier man da å si nei - sette en grense - være ansvarsbevisst voksen :roll: hvor lett vil det være å falle for fristelsen å ta litt mer på henne?

jeg må si at jeg hadde ikke likt det dersom jeg hadde hatt en datter i den alderene som gikk til naboen og ble klødd på ryggen ,...hadde lurt veldig på hvilke tanker han hadde inne i hodet sitt når han holdet på .... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Holder denne tråden på ennå? :o

Synes det virker som om Tobiaz er ute etter å klå på mindreårige jenter og vil vite hvor langt han kan gå! Motbydelig- tråden bør slettes :evil:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er en merkelig spørsmålsstilling. Selvfølgelig dersom hun klør og ikke kan hjelpe seg selv, så tror jeg ikke noen ville reagert på at han klødde for henne et sek eller to. Men klø henne på ryggen for at hun syns det er godt. Jeg har utrolig vanskelig for å se at en helt frisk 16 åring vil føle noe behov for at en gammal man skal klø henne på ryggen. En 4 åring kanskje, men da ville jeg ikke reagert heller.

Det handler om det er sexualisert atferd eller ikke. Og jeg ville reagert dersom en gammal mann satt og strøk en 16 åring på ryggen. MEn selvføeligelig kan det være far eller bestefar som trøster en jente som gråter da. Jeg syns ikke det er så vanskelig å sette klare grenser her da.

Ja - ditt spørsmål syns jeg var litt ekkelt nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...