Gå til innhold

Vi skal feire en hel masse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi feirer 10 årsdag, 3 års bryllupsdag, fødselsdag og ny jobb, og alt dette skal vi feire med et bedre måltid bare mannen og meg.

Hvilken restaurant ville dere dratt og feiret på? Ønsker ikke å legge noen føringer på hva vi ønsker, men har lyst på alle slags innspill :).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler også Klosteret. Romantisk og nydelig mat. :)

Skrevet

Spiste et herlig måltid på Madserud gård for ikke lenge siden!

Skrevet

Hvis dere har mulighet til å reise bort en helg anbefaler jeg på det aller, aller, aller, aller, aller, aller sterkeste Ronande Spa og Høyfjellshotell :) Vi var der og feiret 1års bryllupsdag, og det var himmelsk!! Skal definitivt tilbake igjen.

Fantastisk spabehandling, nydlige fjellturer, deilige rom med jensenmadrasser i sengene, badebasseng, boblebad, badstue, yoga (!) og til tross for at det er luksushotell har det en uformell hyttestemning med peisstue, for ikke å snakke om det helt eksepsjonelt utrolige kjøkkenet!!

:hjerter_rundt:

Skrevet

Anbefaler El Granada.

Skrevet

Bagatelle, uten tvil :)

Balthazar er også flott og ikke fullt så dyrt.

Skrevet

Takk for svar, vi har ikke mulighet til langweekend. I utgangspunktet så hadde vi tenkt på Klosteret, Palace Grill eller Ekebergrestauranten - vidt forskjellige restauranter, men alle med god mat. Etter som det var flere som anbefalte Klosteret, så blir det nok der :).

Skrevet

Håper dere får en hyggelig kveld!

Til en annen gang: ville valgt Palace fremfor Ekebergrestauranten any time. Mye bedre og mer særpreget mat :) Håper Klosteret blir bra!

Skrevet

Klosteret er jo superromantisk, da! Misunnelig, ja!

Skrevet

Takk igjen for både hjelp og svar :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...