ringblomst Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Vi feirer 10 årsdag, 3 års bryllupsdag, fødselsdag og ny jobb, og alt dette skal vi feire med et bedre måltid bare mannen og meg. Hvilken restaurant ville dere dratt og feiret på? Ønsker ikke å legge noen føringer på hva vi ønsker, men har lyst på alle slags innspill .
Arkana Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Jeg anbefaler også Klosteret. Romantisk og nydelig mat.
teklype Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Spiste et herlig måltid på Madserud gård for ikke lenge siden!
Rainbow Brite Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Hvis dere har mulighet til å reise bort en helg anbefaler jeg på det aller, aller, aller, aller, aller, aller sterkeste Ronande Spa og Høyfjellshotell Vi var der og feiret 1års bryllupsdag, og det var himmelsk!! Skal definitivt tilbake igjen. Fantastisk spabehandling, nydlige fjellturer, deilige rom med jensenmadrasser i sengene, badebasseng, boblebad, badstue, yoga (!) og til tross for at det er luksushotell har det en uformell hyttestemning med peisstue, for ikke å snakke om det helt eksepsjonelt utrolige kjøkkenet!!
Fresi Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Bagatelle, uten tvil Balthazar er også flott og ikke fullt så dyrt.
ringblomst Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2007 Takk for svar, vi har ikke mulighet til langweekend. I utgangspunktet så hadde vi tenkt på Klosteret, Palace Grill eller Ekebergrestauranten - vidt forskjellige restauranter, men alle med god mat. Etter som det var flere som anbefalte Klosteret, så blir det nok der .
Fresi Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Håper dere får en hyggelig kveld! Til en annen gang: ville valgt Palace fremfor Ekebergrestauranten any time. Mye bedre og mer særpreget mat Håper Klosteret blir bra!
Rosalie Skrevet 25. juli 2007 #11 Skrevet 25. juli 2007 Klosteret er jo superromantisk, da! Misunnelig, ja!
ringblomst Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. juli 2007 Takk igjen for både hjelp og svar .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå