Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ble singel sist sommer, har datet 3 gutter/menn siden det ble slutt, uten at det har blitt noe med noen av de.

Savner så veldig å ha en kjæreste, en som kan være min bestevenn, en jeg kan slappe av og kose med med. Finne på morsome og koselige ting med.. Er en jente som trives i forhold, men vil ikke ha kjæreste for å ha. Må ha den rett kjemien og den gode følelsen for at det skal være bra. Ønsker å møte en og få følelsen at det bare er OSS!! Men,hvor skal jeg møte HAN? Er ingen gjennom venner -venner. Ingen på jobb.. Altså ingen i nettverket rundt.

Hvor har dere møtt han/hun dere er sammen med?

Er så trist og lei! Alt jeg ønsker er en familie å elske. Hvorfor er det så vanskelig å finne HAN.. :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje du kan bli kjent med noen på nettet? På en chat eller en datingside hvor du kan legge ut en profil? Kanskje noen har et tips om bra datingsteder på nettet? Bare pass på å få avklart om han også ønsker et varig forhold. Tror det er en del som kun ønsker sex. Best å avklare hva man søker på et tidlig tidspunkt.

Gjest Gjest
Skrevet
Kanskje du kan bli kjent med noen på nettet? På en chat eller en datingside hvor du kan legge ut en profil? Kanskje noen har et tips om bra datingsteder på nettet? Bare pass på å få avklart om han også ønsker et varig forhold. Tror det er en del som kun ønsker sex. Best å avklare hva man søker på et tidlig tidspunkt.

Takk for svar!!

Har hørt så mye rart med nett dating.. Er litt skeptisk til det.

Dagene er forskjellig når man er singel, den ene dagen har jeg det kjempe bra og nyter hver dag. Andre (som i dag) føler jeg meg litt ensom.. Fikk vite for litt siden at min første kjærlighet skulle bli far, det er jo også litt leit.. Tok meg 4 år å komme over han.. Rart når x-ene starter å få barn.. :tristbla:

Vet det kommer bedre dager, er en positiv jente.. bare litt ensom i kveld..

Gjest Gjest
Skrevet

opp med humøret!!

hvis du har venner, så er du jo ikke helt alene :sjenert:

tenk på de positive sidene, du kjan gjøre hva du vil uten å måtte ta hensyn til hva han vil hele tiden, nyt det mens du kan, så dukker nok mr. rett opp når du minst venter det.

Skrevet

Du er virkelig ikke den eneste som har det slik...

De aller fleste dagene mine er egentlig greie, jeg er fornøyd med meg selv og nettverket rundt meg. Men så kommer disse små grå dagene snikende.

Savner så sinnsykt å ha noen som er glad i meg, mer som en venn. Det å ha noen som kan stryke og puske meg på ryggen før jeg sovner. Og å kunne våkne opp i armene til noen som bryr seg om deg. Bare det å kunne se film sammen med en kjæreste er dypt savnet. Tror jeg er utsultet på nærhet jeg...

Har ikke hatt fast forhold på over 2 år. Har hatt flere "sjanser", men har hittil ikke funnet noen gutter som det har sagt PANG med. Har man vært forelsket en gang, så vet man som regel hvordan det skal føles. Lengter etter å kunne kjenne det igjen :)

Gjest Gjest
Skrevet
Du er virkelig ikke den eneste som har det slik...

De aller fleste dagene mine er egentlig greie, jeg er fornøyd med meg selv og nettverket rundt meg. Men så kommer disse små grå dagene snikende.

Savner så sinnsykt å ha noen som er glad i meg, mer som en venn. Det å ha noen som kan stryke og puske meg på ryggen før jeg sovner. Og å kunne våkne opp i armene til noen som bryr seg om deg. Bare det å kunne se film sammen med en kjæreste er dypt savnet. Tror jeg er utsultet på nærhet jeg...

Har ikke hatt fast forhold på over 2 år. Har hatt flere "sjanser", men har hittil ikke funnet noen gutter som det har sagt PANG med. Har man vært forelsket en gang, så vet man som regel hvordan det skal føles. Lengter etter å kunne kjenne det igjen :)

Ja, vi har det på samme måte. Er vel flere der ute som har det sånn.. Sant som du sier, når man har opplevd å være forelsket så vet man hvordan det skal føles. For å se det positive i situasjonen, så er det litt vondt godt å savne også, for da setter man vel ekstra pris på det da det kommer. :o) Tenkt den gangen vi ligger og ser på film med han vi er forelsket i.. da kan vi lukke øynene og nyte øyeblikket og tenke tilbake på disse stundene.. :rødme:

Skrevet

Jeg vet, ser virkelig fram til den dagen hvor jeg og kjæresten min, MIN, ligger på sofaen sammen :)

Skrevet
Jeg vet, ser virkelig fram til den dagen hvor jeg og kjæresten min, MIN, ligger på sofaen sammen :)

*signerer*

Skrevet

Jeg synes IKKE synd på dere.

Jeg har aldri vært i noe forhold en gang. Vet ikke hva det betyr å være "to". Riktignok har jeg vært forelsket, men jeg har en sperre innvendig når det kommer til å ta steget videre. Jeg finner alltid feil, unnskyldninger, bare for å slippe unna. Samtidig har jeg alltid hatt en indre lengsel om ha noen som virkelig bryr seg om meg... Hva feiler det meg?? :tristbla:

Skrevet

Vil ikke tro det feiler deg noe mer enn det feiler meg i såfall.

At du ikke har vært i noe forhold enda ville jeg ikke bekymret meg for. Ja, jeg har hatt et lengre forhold. Men det kunne jeg egentlig vært foruten, da jeg aldri var forelsket i ham jeg var sammen med. Jeg vil heller kunne være forelsket i noen som jeg ikke er sammen med, enn å være sammen med noen jeg ikke er forelsket i. Som sagt, har prøvd. Og det resulterte i et stygt brudd hvor jeg klarte å såre motparten min uhorvelig mye... Jeg har i allefall lært, og skal ikke gå i samme fellen en gang til, ikke bare av hensyn til meg selv, men av hensyn til den andre også.

Har selv kun opplevd forelskelse en eneste gang. Lever fremdeles i håp om å få oppleve det en gang til. Da kansje med en person som vil dele livet med meg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hopp over nettdating og finn heller en hobby der det er mange mannfolk. Skal ikke si at man ikke finner kjærster på nett, men det får fort preg av menneske-shopping og blir litt enkelt i forhold til det virkelige liv.

Steder der man finner kjærste:

- jobb

- fritidsaktiviteter

- organisasjonsarbeid

Lykke til! :)

Skrevet
Steder der man finner kjærste:

- jobb

- fritidsaktiviteter

- organisasjonsarbeid

Lykke til! :)

-gjennom felles kjente

:)

Skrevet
Takk for svar!!

Har hørt så mye rart med nett dating.. Er litt skeptisk til det.

Dagene er forskjellig når man er singel, den ene dagen har jeg det kjempe bra og nyter hver dag. Andre (som i dag) føler jeg meg litt ensom.. Fikk vite for litt siden at min første kjærlighet skulle bli far, det er jo også litt leit.. Tok meg 4 år å komme over han.. Rart når x-ene starter å få barn.. :tristbla:

Vet det kommer bedre dager, er en positiv jente.. bare litt ensom i kveld..

Eg fant min kjære gjennom eit bittelite forum eg :) han kjente ein kompis av meg og ga mail adresso mi te min kjære, om 2 1/2 uke flytter vi sammen :sol:

så nett dating er ikkje så skummelt ;)

Men eg skjønner jo at det er trist å vite at exen skal ha barn, var selv 17 år når eg fikk vite at min ex skulle få barn med ei anna, som i løpet av 0 tid var blitt den store kjærligheten, mens han holdt meg på gress, utrolig tungt....

men snart finner du deg ein som er perfekt for deg, ginster vil slå kvar gong han ser på deg, alle dei gode følelsene :rødme:

Skrevet

Jeg traff min på byen ;) De finnes overalt - og ofte der du minst venter det.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg traff min på byen ;) De finnes overalt - og ofte der du minst venter det.

Hei, ja.. vet det ofte skjer når man minst venter det. De guttene jeg har hatt lengst forhold med har jeg møtt på byen, men det som er litt morsomt er at jeg har kjent søstrene deres først.. sånn det staret med begge. Hun ene jobbet jeg med, og broren kom innom der vi jobbet.. og møtte han ute senere. Han andre jeg har hatt en langt forhold med møtte jeg ute, han var med søstra ut.. og hun gikk på skolen min.. trinnet under meg. Hun tok han med på Blindern da det var fest der.. :) Da data jeg egentlig en annen, så det er klart det skjer når man minst venter det. Var jo IKKE klar for å møte en når jeg data en annen.. hehe.. men nå som jeg har vært singel i et år.. kjenner jeg at jeg savner det å være to.. Gleder meg så veldig til jeg møter en, innlede et seriøst og godt forhold. Syns bare de guttene jeg har møtt på byen nå det siste 1/2 året bare har vært ute etter EN ting.. Det er jeg IKKE interessert i :sur:

Gjest vimselot
Skrevet

Finn noen på nettet, er visst standard-svaret. Har ikke noe svar til deg, gå ut og drikk deg god og flørt...?

Ikke noe godt råd, men et råd i alle fall, jeg har ikke lest hele tråden.

Det finnes sjekkesteder i Oslo for damer, og også for menn, men du bor kanskje ikke her. SElv pleier jeg å rote meg borti homsepuber, når jeg vil være alene og alene og alene, men hva skjer da???

Joda, treffer noen jeg kjenner som enten er fra bestemors hjemsted, eller etc...

Og jeg er ikke lesbisk.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, nettdating driver flere av mine venner med. Men jeg er ikke helt klar for det, vært uheldig en gang og det henger igjen, har hørt så mye rart også..

Jepp, har vært på homse sted flere ganger, er hetro. Men det er hyggelig og bra musikk.. men det er vel ikke stedet for å møte noen kanskje. Skal ut til helgen, kanskje jeg møter en kjekk kar da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...