Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 http://www.em.com/index2005.asp?avd=sortim...oductType=32661 Vurderer å kjøpe denne senga, synes det er ganske fin. Men vet ikke helt om det blir så enkelt å få en retro 50-60 tall stil på soverommet med denne...? Hva kan jeg kombinere med evt? Eller har du en annen rimelig seg å anbafale som passer bedre til den stilen? Setter pris på hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Fin seng. Hva med å å ha en retro lampe, kult sengeteppe?
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 ta en titt på google (bilder), 50's eller 60's + bedroom, lamp, fabric, furniture osv
Lars123 Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Heisan. Som du selv sier så er denne sengen et godt stykke fra 50 og 60åra, den er jo minimalistisk! men... ta deg en tur på getdecorating.com og titt på soverom da er jeg ganske sikker på at du får 1000 nye ideer om hvordan du skal innrede soverommet og resten av huset ditt. Grunnen til at jeg syns du bør tenke nytt er at sengen i et soverom er liksom grunnelementet. Det kan være store stilvariasjoner i et rom uten at det krasjer men da må man tenke mye og lenge.. Du kan jo sette inn et gammelt klesskap - litt stort som blir "synsfanget" i rommet, dette vil jo også fjerne fokuset fra sengen. Er ikke det ønskelig kan ev. sengen males i en farge som stemmer bedre med 50-60tallet. Lykke til. Lars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå