Gå til innhold

Hva kan denne sengen kombineres med?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

http://www.em.com/index2005.asp?avd=sortim...oductType=32661

Vurderer å kjøpe denne senga, synes det er ganske fin. Men vet ikke helt om det blir så enkelt å få en retro 50-60 tall stil på soverommet med denne...? Hva kan jeg kombinere med evt? Eller har du en annen rimelig seg å anbafale som passer bedre til den stilen? Setter pris på hjelp! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Fin seng. Hva med å å ha en retro lampe, kult sengeteppe?

Gjest Gjest
Skrevet

ta en titt på google (bilder), 50's eller 60's + bedroom, lamp, fabric, furniture osv

Skrevet

Heisan.

Som du selv sier så er denne sengen et godt stykke fra 50 og 60åra, den er jo minimalistisk! men... ta deg en tur på getdecorating.com og titt på soverom da er jeg ganske sikker på at du får 1000 nye ideer om hvordan du skal innrede soverommet og resten av huset ditt.

Grunnen til at jeg syns du bør tenke nytt er at sengen i et soverom er liksom grunnelementet. Det kan være store stilvariasjoner i et rom uten at det krasjer men da må man tenke mye og lenge.. Du kan jo sette inn et gammelt klesskap - litt stort som blir "synsfanget" i rommet, dette vil jo også fjerne fokuset fra sengen. Er ikke det ønskelig kan ev. sengen males i en farge som stemmer bedre med 50-60tallet.

Lykke til.

Lars.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...