Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet

Hvilken håndkrem bruker/anbefaler dere?

Jeg pleier å ha en som jeg prøver å bruke hver gang jeg har vasket henne og en litt mer heavy som jeg tar på før jeg legger meg. Tips??

Videoannonse
Annonse
Gjest Norah
Skrevet

Til den heavy før du legger deg anbefaler jeg african spa fra bodyshop, den er bootylitious!! ;)

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Shea håndkrem fra L'Occitane er den håndkremen jeg virkelig sverger til og anbefaler alle rundt meg å prøve :)

Den er ganske fet, men trekker fort inn i huden.

Om den blir for fet for deg på dagtid har de også en lettere håndlotion med sheasmør evt. en håndkrem med lavendel.

Alle disse er fra L'Occitane :)

Skrevet

Når det gjelder den heavy anbefaler jeg også shea håndkrem fra L'Occitane, den er altfor fet for meg da, og passer nok best for de med virkelig tørr hud. Til daglig liker jeg veldig godt Daily Hand Lotion i hvit pumpeflaske, også fra L'Occitane, eller hvis du vil ha noe billig synes jeg faktisk Dove Hand Balm er god.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Takker for svar!.Men jeg glemte noe helt vesentlig: jeg er ute etter en håndkrem(til dag) som har solfaktor. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det??

Er ikke det spor tør på hendene, er bare litt obsessed med å holde dem pene å myke:)

Gjest rinate
Skrevet

Sverger til Bodyshops håndkremer! Den med mandelolje til hverdagsbruk, og hempkremen til nattbruk :)

Hvilken håndkrem bruker/anbefaler dere?

Jeg pleier å ha en som jeg prøver å bruke hver gang jeg har vasket henne og en litt mer heavy som jeg tar på før jeg legger meg. Tips??

Gjest Gjest
Skrevet

hmmm.. du ønsker solfaktor på håndkremen ja...

loccitane har også en som heter Immortelle hand lotion/hand gel. husker ikke helt, men lurer på om den hadde solfaktor. skal i allefall virke aldringsforebyggende om du var ute etter noe slikt.

elles, Shea håndkremen deres på natta ville du nok likt. Vet der er mange enige med meg der :) - og på natta bør du jo ikke ha solfaktor i kremen....

Gjest Fliss
Skrevet

Jeg bruker bare Hemp-kremen fra Body Shop - den har vel ikke solfaktor - men den er jammen helt super.

Gjest Gjest
Skrevet

Var innom en L'Occitane butikk i dag, og ja, denImmortelle håndkremen har solaktor 15. :) Den heter "Young hands" og skal være en lett håndkrem som beskytter i sola og reduserer da dannelsen av pigmentflekker som en lett kan utvikle på hendene med årene..

So mfet håndkrem anbefaler også jeg Shea håndkremen fra L'Occitane :)

Gjest Deception
Skrevet

For tida liker jeg håndkremene fra Shiseido, Ahava og Nuxe.

Gjest Raptuza
Skrevet
For tida liker jeg håndkremene fra Shiseido, Ahava og Nuxe.

Ahava er i ein klasse for seg- kjempegod

Skrevet
Ahava er i ein klasse for seg- kjempegod

Hvor kjøpes den? Pris?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor kjøpes den? Pris?

Vita....el strawberrynet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...